Zo 13/05/2012 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
SequelDave
- Mountainbiker
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Als jullie dan toch Holsbeek aandoen met deze TT waar komen jullie precies door, zo kan ik aanpikken als ik vanuit Kessel-lo vertrek?
-
Captain Slow
- Mountainbiker
Post by Captain Slow »
aan t planneke op de site te zien passeert tocht aan de houtzagerij, waar je dan normaal rechtdoor omhoog gaat als je de groene bloso lus volgt gaan ze nu iets meer naar rechts, ik denk richting zoenk, en dan nog wat heen en weer in chartreuze dus denk dat je om het even waar kan inpikken daar. maar misschien best wachten op reactie van organisatie, want vorig jaar was tocht in realiteit ook anders dan op het planneke als ik me goed herinner...
Waar kan je het plannetje vinden?Captain Slow wrote:aan t planneke op de site te zien passeert tocht aan de houtzagerij, waar je dan normaal rechtdoor omhoog gaat als je de groene bloso lus volgt gaan ze nu iets meer naar rechts, ik denk richting zoenk, en dan nog wat heen en weer in chartreuze dus denk dat je om het even waar kan inpikken daar. maar misschien best wachten op reactie van organisatie, want vorig jaar was tocht in realiteit ook anders dan op het planneke als ik me goed herinner...
Waar kan je het plannetje vinden?Captain Slow wrote:aan t planneke op de site te zien passeert tocht aan de houtzagerij, waar je dan normaal rechtdoor omhoog gaat als je de groene bloso lus volgt gaan ze nu iets meer naar rechts, ik denk richting zoenk, en dan nog wat heen en weer in chartreuze dus denk dat je om het even waar kan inpikken daar. maar misschien best wachten op reactie van organisatie, want vorig jaar was tocht in realiteit ook anders dan op het planneke als ik me goed herinner...