Cap Gris Nez

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

ik wacht ook nog altijd op da bestandje....maar laten we hopen, de sint is in aantocht he :wink:
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Je moet niet wachten op het plannetje als je eens wil gaan biken in de streek. IK heb het al gezegd , ben al 10 jaar een fervente bezoeker van de streek . het lijkt een beetje op Toscane. Uit Wissant vertrekken een paar MTB route's.
Een van deze route heeft nog in O2 bikers gestaan.
De route zelf is goed berijdbaar met enkele kuitenbijters.
Pas wel op , want sommige pijlen staan een beetje raar opgestelt. :D
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik ga het direct naar iedereen die het hierboven vroeg doorsturen.. ben dit blijkbaar vergeten indertijd, sorry voor het oponthoud.. ps: het is wel 1.6 Mb

update: de hotmail adressen bouncen het bericht terug, sorry jongens, schaf jullie een ECHT email adres aan #-o
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

Je mag het voor mij mailen naar

filip.decorte@scarlet.be
Fatso Forgotso
Mountainbiker

Post by Fatso Forgotso »

A d r i wrote:Ik ga het direct naar iedereen die het hierboven vroeg doorsturen.. ben dit blijkbaar vergeten indertijd, sorry voor het oponthoud.. ps: het is wel 1.6 Mb

update: de hotmail adressen bouncen het bericht terug, sorry jongens, schaf jullie een ECHT email adres aan #-o
Adri......moest je nog eens tijd hebben...........Cheers

S_Neyrinck@telenet.be
Joris
Mountainbiker

Post by Joris »

Beste Adri,

graag had ik ook dat bestandje ontvangen: joris.vanloco@tiscali.be

Joris
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

merci he adri
Fatso Forgotso
Mountainbiker

Post by Fatso Forgotso »

Merci
skippy
Mountainbiker

Post by skippy »

hey is dit hier een topic over wissant of over" bestandjes doorsturen" #-o !!!! t'is niet moeilijk om in wissant uw weg te vinden: sta op de markt(tje) van wissant en dan staat er een enorm plakaat met de parcours erop en het vertrekt tegenover het stadhuis( ge kunt daar nog nen typischen tabac zien ; wel daarnaast moet ge al in met uwen velo.
Je hebt er twee parcours: groen en geel respectievelijk 20 en 22 km(entre les monts en les deux caps) pas op de afstand is niet zo enorm lang als je de parcours volgt maar je bent er wel zoet mee want t'zijn turbo trainingskes : 42km en 980hm en dit allemaal off road.
Als je de weg daar goed kent(wat niet enorm moeilijk is ,aangezien je kan orienteren aan de hand van de zee) dan kan je daar een ganse dag trainen en echt constant off road met prachtig landschap.
Ik ga daar toch zeker twee maal per maand trainen en dit vanaf maart tot november en kan daar toch zowat iedere maal tochtjes maken van zo'n 90 à 100 km. Dus dat is al echt de moeite om zo een 45 min.in de auto te zitten hé? :roll: :D
easy rider
Mountainbiker

cap gris nez

Post by easy rider »

beste Adri

kunt ge dat bestandje ook naar mij doorsturen: henk.gijsens@pandora.be
we gaan regelmatig op verlof in De Panne en dat is niet zo veraf.
alvast bedankt
Post Reply