16 filmkes van makenPhille81 wrote:Hmmm... max. upload 500 Mb bij Vimeo.Mojobiker wrote:Fuck Youtube, met hun censuur. Leve Vimeo!
Mojo
En ik zit hier met een "filmpke" van 7,6 Gb
Heeft er iemand goede alternatieven voor een video-website waar je dergelijke grote HD-filmpjes kan naar uploaden zonder dat je een betalend abonnement moet nemen ?
Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Da's ook een optie uiteraardpatje2 wrote:16 filmkes van makenPhille81 wrote:Hmmm... max. upload 500 Mb bij Vimeo.Mojobiker wrote:Fuck Youtube, met hun censuur. Leve Vimeo!
Mojo
En ik zit hier met een "filmpke" van 7,6 Gb
Heeft er iemand goede alternatieven voor een video-website waar je dergelijke grote HD-filmpjes kan naar uploaden zonder dat je een betalend abonnement moet nemen ?
Ik wil de kwaliteit behouden zonder al teveel te moeten knippen... en dan krijgt ge nu éénmaal redelijk grote bestanden. Ik heb mijn "oude" vaste pc terug in gang gezet voor de uploads.
Blijkbaar doet mijn laptop moeilijk als hij meerdere uren (16 uur ofzo) aan een stuk moet uploaden via draadloze verbinding.
Met de vaste pc lukt het terug... dus filmpke zal eraan komen