Zo 06/05/2012 Overijse :: MTB Overijse Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
rumpelsteal
- Mountainbiker
Post by rumpelsteal »
Zeeeeer mooie toertocht! Afzien met die hellingen wel. Modder en steiltegraad maakte dat ik ze toch niet allemaal ben opgeraakt
. Bevoorrading was ook dik in orde. Een speciale vermelding voor de mannen van aquarius die er op hun drum mooi de schwung inhielden!
Deze keer 50k, volgende jaar terug voor de volle afstand!
Deze keer 50k, volgende jaar terug voor de volle afstand!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Heb me ingeschreven voor de 60 km, 4 € betaald en daarna uit 'vrije keuze' de extra lus opgedraaid. Ik vond deze tocht echt wel super. De klim in het Rodenbos is me gelukt en dat maakt mijn dag sowieso geslaagd. Maar afgezien heb ik wel.
- Cokeman
- Mountainbiker
Gisterenavond ook op de valreep nog besloten om naar Overijse af te zakken. Zeker geen spijt van gehad. Gekozen voor de 60 km. Extra lus wel aan me laten voorbij gaan (lag nogal vroeg en wou me nog wat sparen
)
Prima tocht. Een paar keer voetje aan de grond, deels dat ik moeilijk kon schakelen naar het kleinste blad vooraan, deels door banden die hun beste tijd wel gehad hebben, deels door onkunde
Op de lus van de 60 km was het wel vrij rustig.
Moe maar voldaan terug naar huis.
Prima tocht. Een paar keer voetje aan de grond, deels dat ik moeilijk kon schakelen naar het kleinste blad vooraan, deels door banden die hun beste tijd wel gehad hebben, deels door onkunde
Op de lus van de 60 km was het wel vrij rustig.
Moe maar voldaan terug naar huis.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Wat een prachtige tocht! Ik vond dit één van de betere ritten die ik op Vlaamse bodem gereden heb! Dikke pluim voor het team van Overijse.
Het verslag van onze rit vind je op http://www.trade-n-cycle.be
Het verslag van onze rit vind je op http://www.trade-n-cycle.be