LuckyIron wrote:YES !! DROOG !!
Zo 06/05/2012 Overijse :: MTB Overijse Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
vandaag op de kop 50 km gereden
prachtige TT , idd alles goed berijdbaar en geen moddertoestanden zoals vorige week in Opwijk.
heeft er iemand het maximaal klimpercentage ?
prachtige TT , idd alles goed berijdbaar en geen moddertoestanden zoals vorige week in Opwijk.
heeft er iemand het maximaal klimpercentage ?
- Vincent199
- Mountainbiker
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Hier ook zeer tevreden biker !!
Parcours was zeer goed berijdbaar. Hier en daar wat modder maar niets overkomelijks.
Wel spijtig da ik op mijn kleinste verzet doortrapte zodat ik 2 x voet aan de grond moest zetten op de 2 steile klimmetjes. Die ene voor de bevoorrading zullen er niet veel opgereden zijn denk ik.
Da prikkeldraad baantje met de geultjes ook mijn ding niet( voetje aan de grond) en het cowboypad(dikke stenen) ook op de sukkel geraakt en niet meer deftig op gang geraakt.
De nieuwe band "geax barro mountain" weinig vertrouwen in voorband in de bochten. Ook op het laatste de bocht onverhard-kasseien voorwiel weggegleden en daar lag ik dan.
Had al gemerkt da hij op kasseien niet veel grip bood.
De banden stonden op 2.0 bar en achter 2.2bar.
Toch content met 19 gemiddeld en nog jus over aan de meet, had 68km.
De extra lus was zéér te pruimen
Parcours was zeer goed berijdbaar. Hier en daar wat modder maar niets overkomelijks.
Wel spijtig da ik op mijn kleinste verzet doortrapte zodat ik 2 x voet aan de grond moest zetten op de 2 steile klimmetjes. Die ene voor de bevoorrading zullen er niet veel opgereden zijn denk ik.
Da prikkeldraad baantje met de geultjes ook mijn ding niet( voetje aan de grond) en het cowboypad(dikke stenen) ook op de sukkel geraakt en niet meer deftig op gang geraakt.
De nieuwe band "geax barro mountain" weinig vertrouwen in voorband in de bochten. Ook op het laatste de bocht onverhard-kasseien voorwiel weggegleden en daar lag ik dan.
Had al gemerkt da hij op kasseien niet veel grip bood.
De banden stonden op 2.0 bar en achter 2.2bar.
Toch content met 19 gemiddeld en nog jus over aan de meet, had 68km.
De extra lus was zéér te pruimen