Rohloff
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
ridley-man
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed R (Rohloff) & Stevens CX & Canyon Exceed
Verkoop Rohloff-frame!
Post by ridley-man »
Ik weet dat dit niet het geschikte forum is om te verkopen, maar aangezien het publiek voor Rohloff beperkt is, wens ik hier m'n ROTOR-frame voor Rohloff-naaf aan te bieden voor verkoop. Frame is van Rotor, voorzien voor schijfremmen, inclusief zadel- en stuurpen Ricthey WCS White, balhoofd Ritchey WCS en cranckstel Shimano XT. Maat : 17inch. Frame kan eventueel omgebouwd worden tot tourfiets. Prijs via PB.

- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
wat reklame voor Rohloff in het nieuwsblad.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=HA3OMH44
tegelijkertijd wat promo voor mezelf.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=HA3OMH44
tegelijkertijd wat promo voor mezelf.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Vandaag nog wat uitgeprobeerd.
met een 44 t tandblad kan ik na wat slijtage op m'n ketting deze niet volledig oprijden, nu zit mijn excentriek op de kleinste stand en in principe moet ik na verwijderen van een hele schakel ter ug met de ecentriek op grootste stand deze ketting er terug kunnen opleggen.
Dit gaat op een paar mm net niet. (anders moet ik weer werke met een half link om dit probleem op te lossen en dat blijft een zwak punt)
met een 42t tandblad lukt dit dan weer wel. zo even verder rijden tot de ketting genoeg rek heeft om m'n 44 t terug te kunnen steken.
Met m'n 2de dolf heb ik dit probleem niet omdat ik daar extra verschuibare patten heb staan.
ter info.
1 pedaalomwenteling met een 44t tandblad om de grootste vitesse is goed voor 8,42 m, met een 42t tandblad is dit maar 7,76 m.
Op de kleinste is dit 2,42 en 2,30 meter.
Streets
met een 44 t tandblad kan ik na wat slijtage op m'n ketting deze niet volledig oprijden, nu zit mijn excentriek op de kleinste stand en in principe moet ik na verwijderen van een hele schakel ter ug met de ecentriek op grootste stand deze ketting er terug kunnen opleggen.
Dit gaat op een paar mm net niet. (anders moet ik weer werke met een half link om dit probleem op te lossen en dat blijft een zwak punt)
met een 42t tandblad lukt dit dan weer wel. zo even verder rijden tot de ketting genoeg rek heeft om m'n 44 t terug te kunnen steken.
Met m'n 2de dolf heb ik dit probleem niet omdat ik daar extra verschuibare patten heb staan.
ter info.
1 pedaalomwenteling met een 44t tandblad om de grootste vitesse is goed voor 8,42 m, met een 42t tandblad is dit maar 7,76 m.
Op de kleinste is dit 2,42 en 2,30 meter.
Streets
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
- Mountain JOhler
- Mountainbiker