dat zien we graag er klaar voor zijn beetje modder of water pfffffLuckyIron wrote:Het heeft deze nacht en tot ongeveer 10u nog redelijk goed geregend.
Parkoers ligt er uiteraard nat bij, maar voorlopig geen diepe ploeterstukken.
Het is allemaal wat meer uitdagender geworden, sommige klimmetjes zullen heel moeilijk te nemen zijn, tenzij je goede grip hebt!
MTB Overijse is er alleszinds klaar voor !!!
Zo 06/05/2012 Overijse :: MTB Overijse Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
met al die modder ga ik voor de spikesSequelDave wrote:Welke banden steken jullie voor morgen?
- LuckyIron
- Mountainbiker
de beruchte lianenklim (of Jef Cowboy) licht er extra uitdagend bij, oprijden lukt met goede techniek (is enkel op de lus 50-60km)
Op die grote lus zijn er nog 2 plaatsen waar het iets vettiger is, zeer zompige bosgrond.
Op 't einde laten we er nog een modderige klim uit, de leemgrond van Overijse is net iets te hardnekkig op dat stuk

Op die grote lus zijn er nog 2 plaatsen waar het iets vettiger is, zeer zompige bosgrond.
Op 't einde laten we er nog een modderige klim uit, de leemgrond van Overijse is net iets te hardnekkig op dat stuk
-
SequelDave
- Mountainbiker
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
ben geen modderfan, daarvan heb ik gisteren op tt sint niklaas al genoeg gehad, maar zal zeker aanwezig zijn! eerste serieuze test voor mijn trek op vlak van hm's en heb er zin in. de modder pakken we er wel bij
-
SequelDave
- Mountainbiker