Hoewel in mijn geval bij m'n CR1 er wel een ander frame werd geleverd kan ik beamen dat Scott niét meer het Scott is van enkele jaren geleden .blazer wrote:Alvast bedankt voor de vele reacties , en ben al blij dat ik niet de enige ben met dit fenomeen .
Jossen ,
Ik heb dit rechtstreeks aan Scott Benelux gemeld , en deze hebben het ook doorgestuurt naar de fietswinkel , natuurlijk trekken die beide aan dezelfde koord hé .
Ikzelf vind het gewoon geen kwaliteit voor het geld dat ge ervoor betaald punt uit.
Kan evengoed een chinees carbon frame kopen van 500 € is misschien beter afgewerkt ?
Misschien ook de rede dat Scott tegenwoordig(vind ik toch ) beetje op de achtergrond is verdwenen, en dat de iets mindere A merken goede zaken doen .
Het is zoals Hoezo zegt hé , wat levert Scott ? een frame , en voor de rest heeft Scott er niet veel mee te maken .
We zien wel wat het word , heb nog op een mail geantwoord van de fietswinkel , voorlopig daar nog geen reactie op gehad .
Ook ik had die lijn op de bovenbuis , maar dit is echt wel "normaal" tegenwoordig en heb je bij vele merken , al dan niet zichtbaar . (door lak etc...)
Ik had echter ook nog strepen en groeven dwars over de buis en een soort van "vakken op andere buizen .
Ook heeft Scott écht wel een probleem met de achterpatten , zowel bij de (carbon) racers als mtb's , dit zijn géén alleenstaande gevallen .
Die zijn in vele gevallen gewoonweg véél te ver uitgefreesd zodat je wiel verspringd onder belasting etc.. UItleg van Scott was toen snelspanner houd wiel vast , gewoon véél vaster zetten , nja ...
Kijk maar eens op het stickertje onder aan het bracket , tenzij bij de rc's , made in ****** (Nee niet China
Grtz.