Zo 06/05/2012 Buggenhout :: 3 de Bergpallieterstoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

ik kom morgen mijn broer zijn collega een hart onder de riem steken. Als de vrouw ni bevallen is daartegen :drunk: :drunk:
JCI-er
Mountainbiker

Post by JCI-er »

Graag rijd ik morgen de 75km en zal gezien de weersomstandigheden bij alternatief kiezen voor 'easy'.
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Heinz wrote:Hoe lang lopen de verschillende afstanden samen?
De eerste 15 km lopen alle afstanden tesamen, dan splitst de 37 km zich af van de rest, na een tiental km splitst de 75 zich van de 55 km.
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

schuppe wrote:ik kom morgen mijn broer zijn collega een hart onder de riem steken. Als de vrouw ni bevallen is daartegen :drunk: :drunk:
In elk geval al een dikke proficiat maar hopelijk wacht het kindje niog een beetlje tot onze toertocht voorbij is en tot het wat warmer wordt buiten :lol:
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Laatste up-daye van parcours

We hebben enkele stukken er helaas moeten uitlaten wegens teveel modder :( anderer stukken laten we de keuze aan jullie, we hebben een stuk of drie stroken die heel moeilijk te rijden vallen daar kun je kiezen tussen off-roasd of asfalt. De echte flandriens kiezen natuurelijk voor de off-road maar zullen nu en dan een stuk te voet moeten gaan, vooral het bos aan de elektriciteitscentrale in Sint Ulrikskappele ligt er slecht bij door regen van vandaag, net zoals de "poel" in asse (de naam zegt al veel hé :-) ) maar overal hebben we jullie de mogelijkheid geboden om over asfalt te rijden. Indien je de bij de keuzemogelijkheid vor asfalt kiest zijn de parcours goed te rijden er zal natuurlijk modder en p^lassen liggen maar al bij al ga je op de fiets kunnen blijven. Indien je kiest voor de off-road zul je hier en daar toch te voet moeten gaan. In elk geval geven ze voor morgen droog weer en het blijft een mooie tocht waar jullie zeker plezier gaan aan beleven. Vreel succes[/b]
pEtErN
Mountainbiker

Post by pEtErN »

Tot Meiren :-D
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

PVDM wrote:
schuppe wrote:ik kom morgen mijn broer zijn collega een hart onder de riem steken. Als de vrouw ni bevallen is daartegen :drunk: :drunk:
In elk geval al een dikke proficiat maar hopelijk wacht het kindje niog een beetlje tot onze toertocht voorbij is en tot het wat warmer wordt buiten :lol:
ik kom af het zit er toch naar uit dat het keintje op zich lat wachten
diesel1978
Mountainbiker

Post by diesel1978 »

en we zijn weg richting Buggenhout...
xxbeemerxx
Mountainbiker

Post by xxbeemerxx »

Heb vandaag de 35km gebold en het lag er vettig bij op sommige stukken maar ja hoort erbij he :-D
Bevoorrading was heel goed en vriendelijke mensen =D>
Heb onderweg een dode kat zien liggen op het offroad stuk man was dat verschieten seg :-?
De keuze tussen asfalt en offroad vond ik ook wel goed (heb natuurlijk de offroad genomen :lol: )
Kortom plezant zondag voormiddag gehad 8)
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

43km pur fun gehad totdat ik m'n derailleur in mijn achterwiel heb getrokken :cry: :cry: en een paar weken terug in waasmunster m'n voorwiel paraplu gereden :cry: :cry: de vlomaker zal weeral in z'n pollekes vrijven #-o #-o
Toch wel een duuuure sport da mtb-en :drunk:
Bedankt a d pechdienst om me met de nodige peptalk 8) a d aankomst af te zetten.
Prima organisatie wat mij betreft =D> =D>
Post Reply