bikepartners Zwitserland

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
tjolder
Mountainbiker

bikepartners Zwitserland

Post by tjolder »

Hallo,

Ik woon in Zwitserland, (langs het parcours van de Grand Raid btw) en ben het soms een beetje beu om dag in dag uit alleen te gaan fietsen, ik fiets namelijk een stuk meer bergop dan mijn downhillende fietsvrienden hier. Dus als er iemand al dan niet toevallig in de buurt is om te mtb'en, als iemand zin heeft om het GR-parcours eens te verkennen, tour de Mont Fort te doen met uitbereidingen, mooie cols te rijden met de koersfiets of onbekende tracks op mtb, laat zeker iets weten. Heb eventueel zelfs slaapplaats(en) bvb in ruil voor wa tips/hulp bij het onderhouden van mijn vélo want daar weet ik niets van. :-D

groeten, Liesbeth
Flat-6
Mountainbiker

Post by Flat-6 »

Deze zomer heb ik een weekje Zwitserland staan (omgeving Kublis). Ik weet niet of dat ergens in de buurt komt maar wil zeker eens afspreken voor een tochtje, sounds fun :-)
(zal PM sturen deze week)
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

Een week voor en een week na de GRC ben ik daar ook. Wij verblijven in La Tzoumaz. Een paar dagen voor en na de wedstrijd ne keer goed losrijden, zie ik wel zitten.
d@Mit
Mountainbiker

Re: bikepartners Zwitserland

Post by d@Mit »

tjolder wrote:Hallo,

Ik woon in Zwitserland, (langs het parcours van de Grand Raid btw) en ben het soms een beetje beu om dag in dag uit alleen te gaan fietsen, ik fiets namelijk een stuk meer bergop dan mijn downhillende fietsvrienden hier. Dus als er iemand al dan niet toevallig in de buurt is om te mtb'en, als iemand zin heeft om het GR-parcours eens te verkennen, tour de Mont Fort te doen met uitbereidingen, mooie cols te rijden met de koersfiets of onbekende tracks op mtb, laat zeker iets weten. Heb eventueel zelfs slaapplaats(en) bvb in ruil voor wa tips/hulp bij het onderhouden van mijn vélo want daar weet ik niets van. :-D

groeten, Liesbeth
Ik kan het me werkelijk niet voorstellen, alhoewel alleen fietsen is inderdaad maar alleen ongeacht welk decor.
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

met 8 man en 1 vrouw van ons club zijn ze ook present voor een weekje tijdens de GR. misschien moet je hen eens contacteren voor een ritje. je kan hen contacteren via ons forum want ze zitten hier niet allemaal op.
Post Reply