GoPro HERO 2 HD

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

on6hp wrote:
La-Pierre wrote:
Andere verkoper en geen GoPro 2 maar een 'oude' 1 voor zover ik kan zien.
Wat wellicht hier ook het probleem was ... ik geloof niks van het fake verhaal [-X
Het fijne zullen we er misschien nooit van weten, wat het verhaal ook mogen zijn.
Het komt erop neer dat we geen van beiden hebben (1 of 2) en dan doet het verhaal errond er nog maar weinig toe.
jukke77
Mountainbiker

Post by jukke77 »

We hebben toch allemaal een 'tegoed' gekregen van Groupolitan van 10 euro ... en blij dat we daarmee zijn! Ze hebben echt een effortke gedaan :lol:
fiston69
Mountainbiker

Post by fiston69 »

Laat ons zeggen dat we allen het slachtoffer zijn van,...
Indien ik iets mocht vinden,

post ik het,

grtzzzzz,

fiston 69
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

fiston69 wrote:Laat ons zeggen dat we allen het slachtoffer zijn van,...
Slachtoffer? Nu niet overdrijven ook hé... Ik hou het bij: gegokt en verloren... :lol:
Nu kost het mij € 100 bij bikecomponents.de meer, maar volgende week heb ik hem naar alle waarschijnlijkheid.
Qua garantie kies ik liever voor een herkende dealer dan Ebay, waar hij met verzendingskosten inbegrepen zo'n € 40 duurder is. En ik heb nu wel de zekerheid dat het geen China fake is.
Mail gekregen van Groupolitan dat ze eind volgende week alle gelden terug storten (na versturen van mail met IBAN/BIC).
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Ik heb nog steeds geen enkele mail ontvangen over een terug betaling ???
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Remmenlos wrote:Ik heb nog steeds geen enkele mail ontvangen over een terug betaling ???
Ik ook niet, gewoon reply gestuurd op de bestelling met mijn gegevens, en 10' later had ik al antwoord!
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Dat is precies niet goed afgelopen :oops:

Ter info,

voor €256 koop je nu wel een drift HD, is wat anders, lang en smal, met beeldscherm, geen burstfunctie,... Genoot mijn voorkeur boven de gopro toen ze nog even duur waren.

De waterdichte kast is enkel nodig bij echte watersporten, niet bij MTB.

http://www.curl-it.be/?page_id=1074, is een betrouwbare verkoper :wink: verkoopt trouwens ook de gopro aan een mooie prijs, maar is wel een stukje meer dan de groupon deal!
saiko
Test team

Post by saiko »

countour, drift en gopro, ik heb ze alle 3 naast elkaar gezien, beelkwaliteit en bouwkwaliteit.

laat ons zeggen dat de gopro zijn prijs zeker en vast waard is tegenover de concurrentie.
of het noodzakelijk is voor tijdens het mountainbiken, das iets anders. die keuze moet iedereen voor zich maken.
Maar ik wil de gopro ook voor andere dingen gebruiken als voor enkel mtb (snowboard,ski,...) en dan hoef ik me nergens zorgen over te maken.
Sniper_78
Mountainbiker

Post by Sniper_78 »

JB wrote:Hoi, Bedankt voor de info, de hero2 is besteld. Ik had me eerst tegen beter weten in een origon ATC Mini Action camera cadeau gedaan. Ook hd 720p en 30fps, de kwaliteit voor 125€ was voldoende. Maar voor hem op te laden en de films te downloaden was een hel. (scheelde iets met de software van de camera) Word omgeruild of hersteld en gaat dienst doen als achteruit camera. grt.
Waar besteld??

Ik zou hem mss ook willen, lijkt me ook handig om mee te nemen op vakantie met de kids.
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Sniper_78 wrote:
JB wrote:Hoi, Bedankt voor de info, de hero2 is besteld. Ik had me eerst tegen beter weten in een origon ATC Mini Action camera cadeau gedaan. Ook hd 720p en 30fps, de kwaliteit voor 125€ was voldoende. Maar voor hem op te laden en de films te downloaden was een hel. (scheelde iets met de software van de camera) Word omgeruild of hersteld en gaat dienst doen als achteruit camera. grt.
Waar besteld?? Ik zou hem mss ook willen, lijkt me ook handig om mee te nemen op vakantie met de kids.
Hoi,
ondertussen is de origon onder garantie vervangen en gebruik ik deze als achter camera.
De kwaliteit is wat minder dan de gopro maar toch nog voldoende.

http://nl.fitnessdigital.be/oregon-scie ... 041-p.html
Zeer goede begeleiding en afhandeling van het garantie geval.
De gopro komt van hier:

http://www.v-nix.nl/gopro-hd-hero2-professional-outdoor

Voor het kwaliteitsverschil te zien kijk eens op mijn profiel ik plaats regelmatig filmpjes
.grt.
Post Reply