Zo 06/05/2012 Buggenhout :: 3 de Bergpallieterstoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

ik kom ook wat ploeteren. de naam (sporthal) buggenhout alleen al doet me huiveren. Al heeft dit met de dodentocht te maken denk ik :-?
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

16Horsepower wrote:Ik overweeg ook om in Droeshout te starten voor de 75 km. Na hoeveel km is die bevoorrading in Droeshout? kwestie van niet in Buggenhout te arriveren als daar de bepijling al weg is voor het stuk terug richting Droeshout. Hopelijk is Droeshout niet de 1e bevoorrading, anders wordt het wel krap om tegen 11 uur in Buggenhout te zijn...
Droeshout is de laatste bevoorrading - gemeenschappelijk voor alle afstanden - vanaf hier kun je gemakkelijk, zonder noemenswaardige tegenslag, op anderhalf uur naar Buggenhout rijden (of zelfs sneller). Het laatste stuk bolt heel goed op twee modderstroken na. Een modderstrook kunnen we de keuze laten tussen hard en easy - lees off road of asfalt.

Vandaag de 55 km afgepijld en er zijn een tweetal stukken die door de overvloedige regenval er slecht bij liggen en waar je enkele meters te voet moet gaan maar al bij al valt het nog goed mee. Daar waar we de mogelijkheid hebben laten we jullie de keuze tussen het iets slechtere off-road gedeelte of het vlot te bollen asfalt. Morgen bekijken we hoe de 75 km erbij ligt.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Er is in ieder geval al heel goed uitgepijld. Daar kijk je niet naast :)

Mojo
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

ook stukken "onverhard" in Buggenhout?

wat kunnen we verwachten? single tracks? zo vlak als een pannekoek?
JCI-er
Mountainbiker

Post by JCI-er »

Als ik me niet vergis, zijn er ongeveer 600 hoogtemeters.
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Ik denk dat ik ook eens deze richting uitkom.

M'n KBF klimclub een beetje sponsoren :-)
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

drikkie wrote:ook stukken "onverhard" in Buggenhout?

wat kunnen we verwachten? single tracks? zo vlak als een pannekoek?
Buggenhout zelf is vrij vlak, op Hoge Jan na (puist op de grens met Opwijk/Merchtem), maar het parcours gaat meer die richting uit precies. dus 100% vlak zal het zeker niet zijn
Ixxel
Mountainbiker

Post by Ixxel »

waar in Droeshout is die 2de bevoorrading? Dorekes berg zegt me niets :oops:
Misschien dat we hier ook proberen aanpikken :roll:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Er is in ieder geval al heel goed uitgepijld. Daar kijk je niet naast :)

Mojo
Amai niet, ik moest me gisteren al inhouden om niet opneiuw te beginnen afpijlen :wink: :oops:

maar wel royaal gepijld, minstens 4 aan elke afslag. Dat wordt een makkie de zondag.

Streets
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Ixxel wrote:waar in Droeshout is die 2de bevoorrading? Dorekes berg zegt me niets :oops:
Misschien dat we hier ook proberen aanpikken :roll:
Droeshoutstraat. (die lange klim op de betonbaan toen ge naar onze TT reed)
De bevoorrading zal ergens in de buurt van die tennisclub(Diepenbroek? )zijn. Best een goeide plaats voor eens te verpozen bij een wandeling met de kids.
@ ixxel
anders rij je mee met ons. vertrek aan de o cool, 8u voor de langere afstande, 9u voor de kortere.
ik ga ook nog eens een serieuze pgijng doen om de bike op zondag van de stal te halen. :oops:

Streets
Post Reply