[b]Nieuwe MTB Club in het Waasland[/b]

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Glennvh
Mountainbiker

Post by Glennvh »

Peter#21 wrote:Rijd er iemand van ulle den toer van de berg pallieters nu zondag?
Ik niet, want ben op weeked, maar mijne maat, was aant twijfelen tussen mechelen en de bergpallieters, als jij hem gaat rijden, laat dan iets weten op het forum, dan kan je met hem afspreken, hij is normaal vndaag of morgen terug van weekje sunparks

grtzz
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

buggenhout heb ik vorig jaar gereden, eerste 15 km is eerder saai maar vanaf eerste bevoorrading was het serieus klimmen. dacht een 200 hm maar wel paar serieuze cadetten bij. dan bij het terug afkomen naar buggenhout terug iets vlakker, met als afsluiter buggenhout bos wat schoon stuk was.

normaal zondag overijse, hangt beetje af van t weer en hoe ik vanavond st niklaas verteer...
delavega
Mountainbiker

Post by delavega »

wie rijd er vanavond nog in stniklaas
http://www.wmtb.be/
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

een paar goodfellas ;)
Timbiker
Mountainbiker

Post by Timbiker »

Hej mannen, net terug van Sunparks .. Op een weekje hebk precies wel wa gemist op het forum .. Voor de geïnteresseerden, zondag ga ik naar Buggenhout de 75 km fietsen, kwestie van het teveel aan eten er weer af te fietsen :-D

Voor de trainingstochten zou ik alvast een vaste avond in de week willen prikken, welke dag precies kunnen we dan ng bespreken maar ik kan da wel regelen op mn werk da ik ne vasten avond thuis ben ..

Zondag 7.45h sta ik aan de start .. Wie mag ik ng verwachten ? Kunnen we alvast wat samen fietsen en ideetjes uitwisselen ..
delavega
Mountainbiker

Post by delavega »

st niklaas was goed maar opgestaan met veeeel dorst zenne lang leve den ename
Timbiker
Mountainbiker

Post by Timbiker »

Mannen, tzal zonder mij zijn in Buggenhout morgen, wou vandaag toerke op de baan gaan rijden .. Problemen met achterderailleur .. Heb fiets binnengestoken bij Resibikes maar heb hem pas dinsdag terug .. Iemand zin om een toerke te doen dinsdagavond ?

Grtz
Peter#21
Mountainbiker

Post by Peter#21 »

ik ga morgen voor de 75 km in buggenhout wie rijd er nog mee???
denk da ik tussen half 8 en kwart voor 8 vertrek...
Glennvh
Mountainbiker

Post by Glennvh »

Peter#21 wrote:ik ga morgen voor de 75 km in buggenhout wie rijd er nog mee???
denk da ik tussen half 8 en kwart voor 8 vertrek...
Hoe was het in buggenhout ? heb gehoord dat het redelijk smerig was ^^
Glennvh
Mountainbiker

Post by Glennvh »

Timbiker wrote:Mannen, tzal zonder mij zijn in Buggenhout morgen, wou vandaag toerke op de baan gaan rijden .. Problemen met achterderailleur .. Heb fiets binnengestoken bij Resibikes maar heb hem pas dinsdag terug .. Iemand zin om een toerke te doen dinsdagavond ?

Grtz
Check maateke !
Post Reply