Ik zal er zeker zijn
Zo 06/05/2012 Lennik :: 2de Vredeseilandentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Harrehart123
- Mountainbiker
- Harrehart123
- Mountainbiker
Post by Harrehart123 »
Bebob, kunnen we den track ergens uploaden? Ik fiets met mijn zoontje en zou willen inkorten indien nodig.
Jaja, willen inkorten voor jou dus...Harrehart123 wrote:Bebob, kunnen we den track ergens uploaden? Ik fiets met mijn zoontje en zou willen inkorten indien nodig.
De laatste track die ik heb was een tweede test en heeft nog te weinig km.
We hebben er dus nog wat km en hm aan toegevoegd.
Zaterdag bij de controle zullen we meer detail hebben maar die track zal niet echt zuiver zijn.
Je bent echter nooit echt ver weg van de start - we blijven vooral in Lennik. Als je bvb aan de bevoorrading komt ben je op pakweg 2km van de start.
Vraag naar me aan de inschrijving en ik zal je op de kaart een paar mogelijkheden tonen.
- Harrehart123
- Mountainbiker
Post by Harrehart123 »
Ik heb nog een collega die wil komen meefietsen maar hij zoekt nog een mtb.... Kunnen er in de buurt fietsen gehuurd worden?
fietshuur lennik
Bij BRUKOM BIKES in sint pieters Leeuw zijn twee testfietsen van "ORBEA" ter beschikking een 26 " en een 29 " Het volstaat copie identiteiskaart af te geven ,een waarborg van 200 euro te laten een een uitleenovereenkomst te ondertekenen.Fiets clean terugbezorgen op afgesproken tijd
Re: fietshuur lennik
Ik zou zeggen: ideaal om eens een 29 te testen.Kosovaar wrote:Bij BRUKOM BIKES in sint pieters Leeuw zijn twee testfietsen van "ORBEA" ter beschikking een 26 " en een 29 "