Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

Eagle Stijn wrote:
Kvenlor wrote:Ik misschien, ga je in de voormiddag? Kwanta Kilometra? Tis me de dikken band te doen hé :P

Liefst zo vroeg mogelijk.
De langsten afstand is 57 km.
Als dat te weinig is kan je nog altijd met de fiets naar daar gaan hé :wink:
Das zeker ni te weinig ze Stijn.
Kga kiezen ofwel morgen rijden ofwel zondag. Blijkbaar is het zondag in Buggenhout te doen. Precies meer goesting om die rit te doen.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

erwin.91 wrote:A ja nog iets, ik heb mij daar net ingeschreven voor de Cimes de Waimes :drunk: (85km).
Ingeschreven ! :-D

Planning dit weekend :

Vrijdag Sint Niklaas
Zondag Buggenhout

:-D
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

flaming_jakke wrote:
erwin.91 wrote:A ja nog iets, ik heb mij daar net ingeschreven voor de Cimes de Waimes :drunk: (85km).

Planning dit weekend :

Vrijdag Sint Niklaas
Zondag Buggenhout

Jan, een tegenvoorstel
Vrijdag Sint Niklaas (ik moet wel nog iets regelen dan) om welke uur spreken we af? Ik heb geen lichten en zou er geen nachttocht van willen maken.
Zondag Leernes. Je moet dat topic eens lezen. Ziet er veelbelovend uit. Nadeel, het is een eindje uit de weg. Ik kan echter volgende week niet rijden en ik zoek toch nog een keer een deftige rit met hoogtemeters te kunnen rijden.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

el stevo wrote:Vrijdag Sint Niklaas (ik moet wel nog iets regelen dan) om welke uur spreken we af? Ik heb geen lichten en zou er geen nachttocht van willen maken.
Ge moogt mijn lichten lenen, ik kan dit weekend niet biken #-o
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Weet er iemand leuke baantjes hier in de streek?
Al gedaan:
-Oude dender
- forten
- zavelputten
Nog doen:
Vlassenbroek

Ik zoek zo wat toffe singletrails
Glennvh
Mountainbiker

Post by Glennvh »

kennytuning wrote:Weet er iemand leuke baantjes hier in de streek?
Al gedaan:
-Oude dender
- forten
- zavelputten
Nog doen:
Vlassenbroek

Ik zoek zo wat toffe singletrails
Fietst op u gemakske richting waasmunster, en doe daar de rode of groene bepijling vn den bloso, ge zult daarna zelf wel wa extra 'singletracks' vinden, en de straf in bergaf was ook de moeite geweest voor u ! als hij nie zo vettig lag #-o
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Kga ook (als ik eens wat tijd heb en het niet regent) dat parcours aan de mirabrug in hamme doen. Good old memories (BMX'kes ^^)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

el stevo wrote:
flaming_jakke wrote:

Planning dit weekend :

Vrijdag Sint Niklaas
Zondag Buggenhout

Jan, een tegenvoorstel
Vrijdag Sint Niklaas (ik moet wel nog iets regelen dan) om welke uur spreken we af? Ik heb geen lichten en zou er geen nachttocht van willen maken.
Zondag Leernes. Je moet dat topic eens lezen. Ziet er veelbelovend uit. Nadeel, het is een eindje uit de weg. Ik kan echter volgende week niet rijden en ik zoek toch nog een keer een deftige rit met hoogtemeters te kunnen rijden.
Om hoe laat wil je starten in Sint Niklaas ? Ik kan vanaf 18u aan de start staan.

Leernes kan ik jammergenoeg niet, kan het niet te laat maken. Ik was wel verkocht ... vermoedelijk omdat mijn nieuwsgierigheid geprikkeld werd door de muzikale randanimatie :P Het zal zondag voor mij Buggenhout worden.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@ El Stevo zondag is er ook Overijse, misschien iets minder ver?
Toch ook 1000hm op de 60km. Vorig jaar gereden, mooie tocht!!
Er is ook een marathon in Lustin,zéér veel Hm daar dacht 2100 op de 75km :drunk:
Ik wacht het weer nog wat af voor iets met 100% te bevestigen, maar de plannen waren zaterdag Merelbeke 110km en zondag overijse 60km.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

laagvlieger wrote:@ El Stevo zondag is er ook Overijse, misschien iets minder ver?
Toch ook 1000hm op de 60km. Vorig jaar gereden, mooie tocht!!
Er is ook een marathon in Lustin,zéér veel Hm daar dacht 2100 op de 75km :drunk:
Ik wacht het weer nog wat af voor iets met 100% te bevestigen, maar de plannen waren zaterdag Merelbeke 110km en zondag overijse 60km.
Overijse is ook een interessante piste. Had ik nog niet gezien #-o Die marathon in Lustin daarentegen had ik ook al gezien, maar ik wou niet overdrijven met mijn tegenvoorstel :lol: Maar zoals je zegt, even het weer afwachten. grrrr...

@ Jan: 18uur moet lukken. Rijden we anders niet met de fiets tot ginder?
Post Reply