Ik ben ook van Zottegem,ga er proberen op te letten,als hij nog in Zottegem vertoeft,moet hij zeker opvallen. Allesinds succes,hoop dat je hem snel terugvindt.
Smeerlappen zijn het!!
GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- cube-rider
- Mountainbiker
- çommie
- Mountainbiker
Het is de eerste (en laatste!) keer dat ik met een ietwat deftige fiets naar het station rij. Moest ergens zijn en er was op dat moment geen ander alternatief dan mijn MTB. Getwijfeld of ik het risico zou nemen, maar mijn jeugdig positivisme omtrent de mensheid zei dat het wel geen probleem zou zijn voor die ene keer, niet dus.
Er zijn inderdaad in de streek van Zottegem enorm veel (dure) fietsen gestolen, praktisch altijd wel uit de tuinhuizen van mensen. De gevreesde zigeuners hebben volgens mij Zottegem al verlaten (staan alleszins niet meer aan de Bevegemse Vijvers), kans dat ik hem ooit terug zie is heel klein.
Spijtig dat je in een relatief kleine stad als Zottegem al niet meer met een fiets die de middelmaat overschrijdt mag 'parkeren' zonder dat hij gestolen wordt. Wreed balen.
Er zijn inderdaad in de streek van Zottegem enorm veel (dure) fietsen gestolen, praktisch altijd wel uit de tuinhuizen van mensen. De gevreesde zigeuners hebben volgens mij Zottegem al verlaten (staan alleszins niet meer aan de Bevegemse Vijvers), kans dat ik hem ooit terug zie is heel klein.
Spijtig dat je in een relatief kleine stad als Zottegem al niet meer met een fiets die de middelmaat overschrijdt mag 'parkeren' zonder dat hij gestolen wordt. Wreed balen.
- kennytuning
- Mountainbiker
Idd dat maakt voor die mannen niks uit
K'heb zonder iemand te beschuldigen een zwaar vermoeden hoe dit in sommige gevallen in elkaar steekt !
De meeste fietsen die gestolen worden is voor onderdelen zij bij wie bepaalde ( groepen ) te duur zijn in aankoop
Ze denken dan als ze da op hun fiets monteren ni op te sporen is en ze met een betere fiets rijden
Daardoor ook gaan sneller rijden
Maar k'heb het al eens meegemaakt jammer genoeg dat die dief zo dom was om met mijn gepersonaliseerde crankstel rond te bolle
Heb toen ook nog geluk gehad dat ik kon aantonen dat dit wel degelijk van mij was
Tja die gast had da gekocht bij je weet wel die persoon da ze echt ni meer kunnen aanwijzen
De rest verdwijnd naar het buitenland
K'heb zonder iemand te beschuldigen een zwaar vermoeden hoe dit in sommige gevallen in elkaar steekt !
De meeste fietsen die gestolen worden is voor onderdelen zij bij wie bepaalde ( groepen ) te duur zijn in aankoop
Ze denken dan als ze da op hun fiets monteren ni op te sporen is en ze met een betere fiets rijden
Daardoor ook gaan sneller rijden
Maar k'heb het al eens meegemaakt jammer genoeg dat die dief zo dom was om met mijn gepersonaliseerde crankstel rond te bolle
Heb toen ook nog geluk gehad dat ik kon aantonen dat dit wel degelijk van mij was
Tja die gast had da gekocht bij je weet wel die persoon da ze echt ni meer kunnen aanwijzen
De rest verdwijnd naar het buitenland
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
T'is erg tegenwoordig...
De eerste waarvan ik weet dat hij aan mijn fiets is gekomen krijgt een paar meppen (en dat heeft er al eens één mogen ondervinden
)
De eerste waarvan ik weet dat hij aan mijn fiets is gekomen krijgt een paar meppen (en dat heeft er al eens één mogen ondervinden
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Ja...die blauw plekken hebben mijn gezicht een paar dagen gesierd...en gewoon omdat ik je bike eens van de grond hield omdat ik benieuwd was hoeveel ie woogkennytuning wrote:T'is erg tegenwoordig...
De eerste waarvan ik weet dat hij aan mijn fiets is gekomen krijgt een paar meppen (en dat heeft er al eens één mogen ondervinden)
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Nee, was op school ...
Gelukkig ga ik nu met de bus en moet ik niet stressen of ze er al of niet aangezeten hebben.
Gelukkig ga ik nu met de bus en moet ik niet stressen of ze er al of niet aangezeten hebben.