GoPro HERO 2 HD

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
fiston69
Mountainbiker

Post by fiston69 »

wij moeten gewoon 1 front vormen,maar meer dan waarschijnlijk nog wa geduld hebben!
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Morgen (hopelijk) weten we aan wat we ons mogen verwachten, gewoon nog een beetje geduld dus. :wink:
Djappe
Mountainbiker

Post by Djappe »

Ik neem aan dat jullie allemaanl, zoals mij, nog niets hebben ontvangen van onze "goede vrienden" van groupolitan ? Het is nochtans 02/05 en reeds 17u40 , na de kantooruren als ik me niet vergis .. :-?
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Bike-comp is em voor 299€
jukke77
Mountainbiker

Post by jukke77 »

ze zijn ermee aan het rammelen volgens mij. Dit hebben ze deze namiddag op hun FB pagina geantwoord:

Groupolitan Belgium Bonjour, vous allez recevoir, par mail, dans les jours qui suivent une réponse à ce sujet...
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

jukke77 wrote:ze zijn ermee aan het rammelen volgens mij. Dit hebben ze deze namiddag op hun FB pagina geantwoord:

Groupolitan Belgium Bonjour, vous allez recevoir, par mail, dans les jours qui suivent une réponse à ce sujet...
Zware bevalling precies maar zit niet pluis als je het mij vraagt ...
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

jukke77 wrote:ze zijn ermee aan het rammelen volgens mij. Dit hebben ze deze namiddag op hun FB pagina geantwoord:

Zware bevalling precies maar zit niet pluis als je het mij vraagt ...
eXpily
Mountainbiker

Post by eXpily »

heb eens een mailke gestuurt want ik wil nu toch wel weten hoe het juist zit.

ik had op ibood sd kaartjes besteld voor erin en die komen blijkbaar ook al niet door problemen. en de camera hoogst waarschijnlijk ook niet . Super :-(
kristof gilis
Mountainbiker

Post by kristof gilis »

Kunnen we eisen dat ze die cameras leveren aan de geafficheerde prijs? En niet goedkoopweg het geld terugstorten?

Iemand juridische ervaring?

Allee moest het zover komen hé.....
jukke77
Mountainbiker

Post by jukke77 »

kristof gilis wrote:Kunnen we eisen dat ze die cameras leveren aan de geafficheerde prijs? En niet goedkoopweg het geld terugstorten?

Iemand juridische ervaring?

Allee moest het zover komen hé.....
Ja dat kunnen we eisen. Ze hebben 2 maanden tijd gehad om ons te informeren moest er een fout geweest zijn in hun prijs maar dat is niet gebeurd. Deze prijs was zo geafficheerd in hun mailing maar ook op hun FB pagina en ook via hun Twitter Account. Ze waren zich dus bewust van wat ze communiceerden.

Bovendien hebben ze zelf enkele weken geleden meegedeeld dat de goederen aan de douane waren dus dat wil toch zeggen dat ze effectief ingevoerd zijn. Of had MisterFlash daarover gelogen naar Groupolitan toe?

Ik heb momenteel een rechtstreeks contact met Ellen Van Wichelen van de klantendienst van Groupolitan. Zij probeert zo goed mogelijk te informeren maar blijkbaar worden ze zelf aan het lijntje gehouden door hun partner.

Van zodra ik meer nieuws heb zal ik het hier posten.
Post Reply