GoPro HERO 2 HD
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- kristof gilis
- Mountainbiker
Post by kristof gilis »
Kunnen we eisen dat ze die cameras leveren aan de geafficheerde prijs? En niet goedkoopweg het geld terugstorten?
Iemand juridische ervaring?
Allee moest het zover komen hé.....
- jukke77
- Mountainbiker
Ja dat kunnen we eisen. Ze hebben 2 maanden tijd gehad om ons te informeren moest er een fout geweest zijn in hun prijs maar dat is niet gebeurd. Deze prijs was zo geafficheerd in hun mailing maar ook op hun FB pagina en ook via hun Twitter Account. Ze waren zich dus bewust van wat ze communiceerden.kristof gilis wrote:Kunnen we eisen dat ze die cameras leveren aan de geafficheerde prijs? En niet goedkoopweg het geld terugstorten?
Bovendien hebben ze zelf enkele weken geleden meegedeeld dat de goederen aan de douane waren dus dat wil toch zeggen dat ze effectief ingevoerd zijn. Of had MisterFlash daarover gelogen naar Groupolitan toe?
Ik heb momenteel een rechtstreeks contact met Ellen Van Wichelen van de klantendienst van Groupolitan. Zij probeert zo goed mogelijk te informeren maar blijkbaar worden ze zelf aan het lijntje gehouden door hun partner.
Van zodra ik meer nieuws heb zal ik het hier posten.