Leuke tocht, mooi weer, zwaar soppig.
Geen bevoorradingen gezien, moet ergens in bellegembos misgelopen zijn, want 2x gedaan en opnieuw verkeerd gestuurd, dan maar uit miserie richting kortrijk gebold. 65km op teller. Lekke band gehad, had geen binneband bij (29'er), hulplijn gebeld en binnen 10min gedepanneerd. Schitterend.
Lekkere Omer!
Di 01/05/2012 Kortrijk :: 1mei MTB Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Schaarbakkes
- Mountainbiker
-
Curieustrappers
- Mountainbiker
Foto's
Post by Curieustrappers »
De foto's die genomen werden tijdens de tocht worden in de loop van volgend weekend op onze site geplaatst. www.1meiMTBClassic.be
Vanaf maandag 7/5 kunnen ze dus gedownload worden.
Bedankt aan alle bikers voor hun deelname!
Vanaf maandag 7/5 kunnen ze dus gedownload worden.
Bedankt aan alle bikers voor hun deelname!
ritje
Blijkbaar zijn er mensen die de bevoorrading hebben gemist
, was nochtans niet te missen dacht ik.
Ik ken de streek goed en heb nogmaals genoten van deze mooie rit.
Van thuis met de fiets vertrokken, kruishoutem, ritje gedaan en terug naar huis. Totaal 117km....goed training dus voor zaterdag 5mei in Merelbeke.
Nogmaals proficiat aan organisatie.
Ik ken de streek goed en heb nogmaals genoten van deze mooie rit.
Van thuis met de fiets vertrokken, kruishoutem, ritje gedaan en terug naar huis. Totaal 117km....goed training dus voor zaterdag 5mei in Merelbeke.
Nogmaals proficiat aan organisatie.
-
biker tino
- Mountainbiker
Post by biker tino »
ook hier gestart voor de 50 km + heen en terug vanuit Menen
goed voor een 90km
duidelijke bepijling maar toch de eerste keer de bevoorrading niet gevonden
bij 2de beurt gezien dat pijltje dieper in het wegeltje stond naar rechts
zo 3 keer bellegem bos gedaan maar alleen de eerste keer tot boven kunnen rijden
op de meeste plaatsen overal door kunnen rijden ondanks de vele regen van de voorbije weken
totton
goed voor een 90km
duidelijke bepijling maar toch de eerste keer de bevoorrading niet gevonden
bij 2de beurt gezien dat pijltje dieper in het wegeltje stond naar rechts
zo 3 keer bellegem bos gedaan maar alleen de eerste keer tot boven kunnen rijden
op de meeste plaatsen overal door kunnen rijden ondanks de vele regen van de voorbije weken
totton
Ik heb begonnen met de kleine toer (blauwe route), 2 maal mis gereden omdat de pijltjes niet zo zichtbaar opgesteld stonden... dan de rest maar gevolgd die de grote toer deed (65km), gevolgd tot in Bellegem, 2x op foto in Bellegembos, maar geen bevoorrading gezien, nochtans ik van die streek afkomstig ben en het bos redelijk goed ken...Schaarbakkes wrote:Leuke tocht, mooi weer, zwaar soppig.
Geen bevoorradingen gezien, moet ergens in bellegembos misgelopen zijn, want 2x gedaan en opnieuw verkeerd gestuurd, dan maar uit miserie richting kortrijk gebold. 65km op teller. Lekke band gehad, had geen binneband bij (29'er), hulplijn gebeld en binnen 10min gedepanneerd. Schitterend.
Lekkere Omer!
Wel mooi parcour! volgend jaar terug (in de hoop van nog iets meer pijltjes te zien om zeker niet fout te rijden