Di 01/05/2012 Kortrijk :: 1mei MTB Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schaarbakkes
Mountainbiker

Post by Schaarbakkes »

Leuke tocht, mooi weer, zwaar soppig.
Geen bevoorradingen gezien, moet ergens in bellegembos misgelopen zijn, want 2x gedaan en opnieuw verkeerd gestuurd, dan maar uit miserie richting kortrijk gebold. 65km op teller. Lekke band gehad, had geen binneband bij (29'er), hulplijn gebeld en binnen 10min gedepanneerd. Schitterend.
Lekkere Omer!
wazofski
Mountainbiker

Post by wazofski »

Bwa, vond bewegwijzering toch zo slecht niet...

Iemand die weet waar de genomen foto's kunnen worden bekeken?
Curieustrappers
Mountainbiker

Foto's

Post by Curieustrappers »

De foto's die genomen werden tijdens de tocht worden in de loop van volgend weekend op onze site geplaatst. www.1meiMTBClassic.be

Vanaf maandag 7/5 kunnen ze dus gedownload worden.

Bedankt aan alle bikers voor hun deelname! =D>
Swoosj
Mountainbiker

Post by Swoosj »

Vond het een geslaagde toertocht, mede dankzij het prachtige weer :-D

De tocht was, voor ons toch, super uitgepijld en de mensen van de bevoorraading waren super vriendelijk.

En natuurlijk hebben we genoten een heerlijk fris Omerke :-).

Grtz en tot volgend jaar
gu
Mountainbiker

ritje

Post by gu »

Blijkbaar zijn er mensen die de bevoorrading hebben gemist #-o , was nochtans niet te missen dacht ik.
Ik ken de streek goed en heb nogmaals genoten van deze mooie rit.
Van thuis met de fiets vertrokken, kruishoutem, ritje gedaan en terug naar huis. Totaal 117km....goed training dus voor zaterdag 5mei in Merelbeke.
Nogmaals proficiat aan organisatie.
Gert123
Mountainbiker

Post by Gert123 »

Vreet in orde! als eerste gestart aan de 52km, geen problemen gehad qua bepijling, het lag goed vettig, maar toch beter berijdbaar dan dat ik had verwacht. Volgend jaar sta ik er weer!
Phyllis
Mountainbiker

Post by Phyllis »

Foei aan de zeurders. Was één van de laatsten en heb perfect (2X) de bevoorrading gevonden. Het bos was zeer moeilijk en goed afgebakend.
Proficiat aan de organisatoren en parcouruitzetter (naar ik verneem de 1ste keer). Volgend jaar ben ik er zeker weer.
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

ook hier gestart voor de 50 km + heen en terug vanuit Menen
goed voor een 90km =D> =D>
duidelijke bepijling maar toch de eerste keer de bevoorrading niet gevonden
bij 2de beurt gezien dat pijltje dieper in het wegeltje stond naar rechts
zo 3 keer bellegem bos gedaan maar alleen de eerste keer tot boven kunnen rijden
op de meeste plaatsen overal door kunnen rijden ondanks de vele regen van de voorbije weken

totton
bertdepr
Mountainbiker

Post by bertdepr »

Schaarbakkes wrote:Leuke tocht, mooi weer, zwaar soppig.
Geen bevoorradingen gezien, moet ergens in bellegembos misgelopen zijn, want 2x gedaan en opnieuw verkeerd gestuurd, dan maar uit miserie richting kortrijk gebold. 65km op teller. Lekke band gehad, had geen binneband bij (29'er), hulplijn gebeld en binnen 10min gedepanneerd. Schitterend.
Lekkere Omer!
Ik heb begonnen met de kleine toer (blauwe route), 2 maal mis gereden omdat de pijltjes niet zo zichtbaar opgesteld stonden... dan de rest maar gevolgd die de grote toer deed (65km), gevolgd tot in Bellegem, 2x op foto in Bellegembos, maar geen bevoorrading gezien, nochtans ik van die streek afkomstig ben en het bos redelijk goed ken...
Wel mooi parcour! volgend jaar terug (in de hoop van nog iets meer pijltjes te zien om zeker niet fout te rijden ;)
Ziggy
Mountainbiker

Post by Ziggy »

Het missen van een pijlke heeft niets te maken met zeuren. Ook ik heb de bevoorrading de 1e keer gemist #-o . Pijlen die hoofdzakelijk wit zijn, vallen niet erg op in de bebouwde kom ...
Voor de 2e bevoorrading dan maar anderen gevolgd die beter opgelet hadden :-D.
Los daarvan heb ik mij goed geamuseerd !
Post Reply