Di 01/05/2012 Deurne / Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pédalleur de charme
Mountainbiker
Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Post by pédalleur de charme »

De 65km gereden. Ik was aangenaam verrast. De eerste 20 km dacht ik een redelijk vlakke rit met veel brede wegen voorgeschoteld te krijgen, maar niets was minder waar. Een paar mooie boskes en singletrackskes gedaan en nog redelijk stevig bergop gereden ook. De gelijktijdig plaats vindende wandeltocht heeft wel 1 keer voor een spannende situatie gezorgd in een afdaling. Amai diene mens verschoot, en ik ook! Bevoorrading en afpijling was OK. Ik heb wel ne keer of 3 moeten afstappen omdat mijn fiets weigerde op het binnenblad te gaan, maar voor de rest was alles zeer goed berijdbaar, met soms wat modderige en plakkerige stukken.De laatste 5 km nog met een groepje Bierbikers meegevlamd aan een goeie 35km/u.
nicocorsa
Mountainbiker

Post by nicocorsa »

waar zijn die eventuele foto's te vinde van connie
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

nicocorsa wrote:waar zijn die eventuele foto's te vinde van connie
Even googlen op connie sinteur...
Galluzi
Mountainbiker

Post by Galluzi »

Proper toerke om eerlijk te zijn! Net wanneer ik men buik vol kreeg van de asfaltstroken of brede veldwegen kwam het volgende stukje bos er al, dus kortom ... leuk afwisselend parcours.
Herhaling van de rest: wij willen gele pijlen! :P

Volgend jaar terug paraat voor de 65km! Hopelijk zonder wandelaars die beginnen te discussiëren dat wij op de verkeerde paden rijden [-X
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

TNTrek wrote:
nightmare wrote:
Speedy G. wrote: Die zijn alle dagen om 5u.30 open behalve op hun sluitingsdagen dus dat lijkt me geen probleem. :wink:
Ben ook van Vosselaar...Welke bakker is zo vroeg al open daar?
Ik vroeg me hetzelfde af, al zeker niet de Wesley :P
Sorry voor het late antwoord.
Op zondag ga ik jammer genoeg nooit naar de Wesley omdat hij "pas" om 7u.00 open gaat. Door de week ga ik daar wel altijd mijn brood halen.

Op zondag moet ik naar Turnhout uitwijken waar ik vroeger gewoond heb en daar zit bakkerij Goris op de Steenweg op Mol die dus dagelijks om 5u.30 zijn rolluik naar boven laat gaan.
jean-ke
Mountainbiker

Post by jean-ke »

Top tocht met alles erop en eraan! Vooral de bevoorading! Wat een lekkere koeken! Dubbele dikke duim! Volgende keer zeker terug van de partij! Doe zo verder mannen!
Post Reply