powerlinks

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
beethoven
Mountainbiker

powerlinks

Post by beethoven »

Beste bikers,

Reeds lang zoek ik in het Gentse welke fietsenmaker powerlinks in voorraad heeft.

Moving heeft die niet.
Dossche," ik heb alleen maar shimano onderdelen originele dus. Is niet betrouwbaar bij mtb".
Pluim, "Nee hoor, bestaat dat"!!!!!
De twee handelaars op de Zwijnaardsesteenweg heeft men het ook niet.

Wie weet wel waar dit onderdeel verkrijgbaar is.

Ik vind deze topic opening dus heel terecht.

Het voordeel is dat men zo gemakkelijk de onderhoud van een ketting volbrengt. Ook bij ketting breuk ben je er vlug mee beholpen. Rudy VdE.
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Bij Godefroot in Deurle hebben ze ze zeker binnen, ik heb ze daaromtrent deze week nog voor opgebeld.
Doch die gast raadde mij dat niet aan, een ketting is niet gemaakt om voortdurend open en dicht te maken, was zijn mening.
Tut Tut Tut..ik zal er na vandaag zeker één plaatsen, mijnen bikemaat heeft kettingbreuk gehad, gelukkig had er één van ons een ponsje en nieuwe schakels bij...anders was het ...a pied.

suc6

Mario
rude
Mountainbiker

Post by rude »

Van Den Hauwe in Melle heeft die.
Heb er zelf vorige week nog gehaald.
Doe de groeten van Rudy :wink:
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

bij sport bikes in wetteren hebben ze die ook
Captain Haddock
Mountainbiker

Re: powerlinks

Post by Captain Haddock »

beethoven wrote:Dossche," ik heb alleen maar shimano onderdelen originele dus. Is niet betrouwbaar bij mtb".
Doch die gast raadde mij dat niet aan, een ketting is niet gemaakt om voortdurend open en dicht te maken, was zijn mening.
Waar halen ze het toch, onnozele (Gentse) fietsenmakers! Zeg, beethoven, bij moving heb ik er zelf ooit wel gekocht zenne, maar hij heeft ze niet altijd op voorraad liggen. Vraag er eventueel nog ééns naar, maar weet dat je er daar lang op zal moeten wachten, altijd lang wachten op bestellingen daar.
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

In de Decathlon liggen ze per 2 gewoon in de rekken (SRAM) 4-5 euro dacht ik :wink:
RG
Mountainbiker

Post by RG »

Qube wrote:In de Decathlon liggen ze per 2 gewoon in de rekken (SRAM) 4-5 euro dacht ik :wink:
4-5€ :evil:
Bij een fietsboer in Bevel (prov. Antwerpen) krijg je ze gewoon gratis. =D> =D>
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

2 powerlinks voor 4-5 euro? Das dan toch heel duur, meestal krijg je ze gratis, soms voor 1 euro/stuk, maar2 euro voor 1 [-X das wel heel veel.
ché
Mountainbiker

Post by ché »

Genius wrote:2 powerlinks voor 4-5 euro? Das dan toch heel duur, meestal krijg je ze gratis, soms voor 1 euro/stuk, maar2 euro voor 1 [-X das wel heel veel.
Gratis of ik bol et af ze!
Natuurlijk zijn ze in wijnegem zo vriendelijk :wink:
Ik snap ni da ge als verkoper geld kunt vrage voor zoiet #-o
ché
Mountainbiker

Post by ché »

ché wrote:
Genius wrote:2 powerlinks voor 4-5 euro? Das dan toch heel duur, meestal krijg je ze gratis, soms voor 1 euro/stuk, maar2 euro voor 1 [-X das wel heel veel.
Gratis of ik bol et af ze!
Natuurlijk zijn ze in wijnegem zo vriendelijk :wink:
Ik snap ni da ge als verkoper geld kunt vrage voor zoiet #-o
Natruulijk moet het decathlon zijn hé !!
Post Reply