Ondertussen zijn we met 8, waarvoor dank aan degene die meedoen.zero wrote:Hallo mede mountainbikers,
Samen met enkele vrienden ben ik van plan om mee te doen aan de 24u van Kester.
Momenteel bestaat ons team uit 5 personen, dus nog voldoende plaats om ons team te vervoegen. Niet iedereen van ons team heeft een even goede conditie, dus geen schroom hebben wat dat betreft. We hebben trouwens geen enkele winstambitie. Alleen de goesting om mee te doen is groot. Niettemin is 24 uren aaneen fietsen met z'n vijven misschien nogal zwaar. Vandaar mijn zoektocht.
Even wat meer uitleg over ons. We zijn een groep studenten / (net) afgestudeerden uit de omgeving van Leuven. Af en toe gaan we is samen mountainbiken in Oud-Heverlee of Holsbeek. Begin dit jaar kwamen we op het idee om is mee te doen aan een 24u wedstrijd (om dat is gedaan te hebben). Aangezien het de eerste keer is dat we aan zoiets meedoen, leek het ons aangewezen om te proberen om met 8 te zijn.
Vandaar dus deze oproep. Als er geïnteresseerden zijn kan je me een pm sturen.
24u van Kester 2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
-
StalinLegend
- Mountainbiker
Post by StalinLegend »
'zachte' recreatie blijft toegestaan dus kwestie van onze tubes wa losser te zetten 
vant weekend nen keer gaan zien, tmag stoppen met regenen want tzou wel keer heel heel zwaar kunnen worden...
vant weekend nen keer gaan zien, tmag stoppen met regenen want tzou wel keer heel heel zwaar kunnen worden...
-
StalinLegend
- Mountainbiker
Post by StalinLegend »
+1 of -1 kweetnie wa dak der moe van denken...keké wrote:het ligt daar goe nat mijn gedacht
baggeren dan maar...