Zo 06/05/2012 Peruwelz :: 1ie la Peruwelzienne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

spiermassa wrote:
cowboy peter wrote:Deze ziet er in ieder geval ook meer dan deftig uit. Veel pasages van de rit van St Amand Les Eaux (terrils van vieux condé en condé sur l'Escaut, met mooie technische passages) en het bos van Bon Secours waar het leuk rijden is. Enkele klims, dreven en een paar singels. Ik zie maar een 15tal km gewone dreven, dus voor mij is dit een aaanrader.
mercie voor intersante info ,leernes is weer ver(maar wel zeer goe) effen het weer afwacghten.....mo belooft were #-o #-o #-o
zonder afbreuk te willen doen aan uw klimcapaciteiten, denk dat deze beter zal aansluiten bij uw interesses. Enkele leuke technische passages, en de tussenzones min of meer vlak
60km-478hm, 40km -281hm. http://www.gpsies.com/map.do?fileId=aivpjdovfoaxpcep of bij de 2e en 3e splitsing de 60k volgen, en uitkomen op iets meer dan 50k-450?hm en alle leuke stukken (incl bos bon secours).
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Deze rit lijkt meer op die die vroeger werd georganiseerd aldaar door een organisatie die gestopt is toen de politie begon. Dat was ook een zeer knappe rit. Zeker een aanrader.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Denk ook van hier te rijden, tenminste als het 'doenbaar' is.
Reed vorig jaar in deze streek een tocht in Huissignies, toen ook die terril van 'Condé de 'l Escaut' en 'Bois de Bon-secours' gedaan. Was best leuke streek, en bovendien is het niet te ver ...
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Dinsdag mijn eerste kennismaking met terrils en de streek gehad en hoogstwaarschijnlijk zak ik komende zondag af naar deze TT.
Niet ver en toch héél mooi denk ik...
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

ik hier ook bijna overtuigd.Deze zal ik eens proberen .Dank aan cowboy voor gedetaileerde beschrijving(de genoemde terrils ken ik en zijn zekers de moeite)
kovan
Mountainbiker

Post by kovan »

Ik twijfel nog, men zegt dat het ook een rit is in de stijl van "hoe vettiger, hoe prettiger..."
Beetje 't weer afwachten,

Kovan
QM
Mountainbiker

Post by QM »

"t Zal verzekers ook deze worden voor mij.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

het valt mij op dat het traject van laarnes (technisch nochtans) er even 'saai' uitziet als dat van perwuwelz: precies een formule 1 baanparcours:)

je kunt daar dus niet op afgaan

http://www.cog.be/parcours-50km/vtt-2012-profil-50km/
feverbiker
Mountainbiker

Post by feverbiker »

k,zal er wok zijn vo de volle pot tot zondag !!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Na jaren eindelijk weer eens een TT in Péruwelz! Reden genoeg om hier te starten in deze mooie streek en deze organisatie te steunen. Meteen een groepsritje met de Torhoutse Outdoor Fun van gemaakt, waardoor we zeker al met 7 of 8 TOF-ers aan de start zullen staan. Zal een leuk weerzien zijn met de terril en de Scheldevallei!
En als we de weerman mogen geloven zal het zondag droog zijn...
Post Reply