Volgens mij is enkel aan de start een stukje privé. De rest gaat door de bossen en heb daar geen plakaatjes gezien.mountainbiker66 wrote:Merci. zit er veel privé in of is het makkelijk te omzeilen?Jemp wrote:Heb het op Garmin Connect gezet. 20120429 Roc des Terrilsmountainbiker66 wrote:Iemand een gpx bestandje?![]()
![]()
![]()
Zo 29/04/2012 Wallers / Arenberg (Fr) :: ROC DES TERRILS
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jemp
- Mountainbiker
- Jemp
- Mountainbiker
Ben ook 2 van die beestjes tegen gekomen even na de eerste bevoorading. Voor mij zijn dit de dingen die het doen. Mooi parkoers, prachtige natuur en af en toe een leuke verrassing zoals 2 reeën die je pad kruisen. Jammer inderdaad van de douches, maar als ik dit hier allemaal lees, gaat niemand hier zijn slaap voorlaten.meester biek wrote:Hier ook tevreden over de gereden tocht, was de verplaatsing meer dan waard. Vlotte inschrijving even voor 9 uur, eerste km wat 'filerijden' maar nadien geen problemen meer. Idd. redelijke 'sappige' ondergrond, maar bijna overal berijdbaar.
Toch even schrikken rond km 30 toen er bij het beklimmen van een terril 2 herten boven onze hoofden sprongen![]()
Enkel op het eind wat road, toen even misreden, was nogal verwarrend met de bepijling die toen plots rood op de grond was geschilderd ipv. wit.
Afspuit was zwakjes (6 spuitjes met een 'pisstraaltje) en douche zero, dan maar als 'koolmijner' naar huis. De organisatie was wel af : seingevers, pasta en biertje achteraf, en een parcours om U tegen te zeggen![]()
Ik vond de afspuitstand wel goed. Bij ons zijn er veel tochten met niet meer kranen. Er was voldoende water en door op de darm te drukken, kon je zelf de sterkte van de straal bepalen. Veel druk is nie goe voor de lagers hé
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ja zelfs in natte omstandigheden een prachttocht,overal berijdbaar ,enkel technisch klimmetjes iets te glad.Slechts de laatste 5km lichtjes regen gehad.Vorig jaar een 5 tal belgen......dit jaar meer vlaams gehoord dan frans.En kheb hier dus een beetje teveel reklam gemaakt ....het was zeer druk in de bossen 
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Je moet doar voorn nie laten van reklam te maken hé. ' k wille ook in frans klapn wi als ik je tegen kom.spiermassa wrote:ja zelfs in natte omstandigheden een prachttocht,overal berijdbaar ,enkel technisch klimmetjes iets te glad.Slechts de laatste 5km lichtjes regen gehad.Vorig jaar een 5 tal belgen......dit jaar meer vlaams gehoord dan frans.En kheb hier dus een beetje teveel reklam gemaakt ....het was zeer druk in de bossen
Goeiendag Spiermassa wordt dan: Bonjour Masse de muscle
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Je moet doar voorn nie laten van reklam te maken hé. ' k wille ook in frans klapn wi als ik je tegen kom.spiermassa wrote:ja zelfs in natte omstandigheden een prachttocht,overal berijdbaar ,enkel technisch klimmetjes iets te glad.Slechts de laatste 5km lichtjes regen gehad.Vorig jaar een 5 tal belgen......dit jaar meer vlaams gehoord dan frans.En kheb hier dus een beetje teveel reklam gemaakt ....het was zeer druk in de bossen
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
- Manza
- Mountainbiker
Diene mens ken ik niet hoor! Voor de duidelijkheidjägermeister wrote: Je moet doar voorn nie laten van reklam te maken hé. ' k wille ook in frans klapn wi als ik je tegen kom.
Goeiendag Spiermassa wordt dan: Bonjour Masse de muscle![]()
![]()
![]()
.
Ik heb me gisteren ook te pletter geamusseerd vanaf de eerste meters !!! Eerst een niet nader genoemd clublid
De laatste terril was voor mij de doodsteek. Ik ben dan ook volledig choco aangekomen maar heb 300% genoten van de tocht.
Ik ben wel 4u bezig geweest om onze 2 fietsen te kuisen ... maar dat hoort er bij zeker
Onderweg ook kennis gemaakt met Eva Pockelé ... een 21 jarige meid die der verdomme ook niet naast stampt! Knap! Ge moet daarvoor zo ver rijden om eens iemand te leren kennen
Enfin ... om af te sluiten ... 't was mega ! De douches hebben wij omzeild door ons in het toilet een beetje te verfrissen. Mocht het een tocht langs hier zijn zonder douches ... dan was hij al in de grond geboord aan de lopende meter.
en @ spiermassa ... als je nog zo'n tochtjes hebt, laat maar weten hé !!!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
Nie moeilijk ....morgen mons 1mei met nog meer gelijkaardige terrils en even verManza wrote:Diene mens ken ik niet hoor! Voor de duidelijkheidjägermeister wrote: Je moet doar voorn nie laten van reklam te maken hé. ' k wille ook in frans klapn wi als ik je tegen kom.
![]()
![]()
.
of halverwege mei.....raismes.....zelfde bos
of het forum volgen maar pas op zoals aangehaald werkt verslavend en men komt veeleisend
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Sorry hoor, ik kan er ook niks aan doen dat Mountainbike.be hun kalut zo traag werkt en dat ge drie keer op ok (t staat er dan ook drie keer op hé) moet drukken tegen dat het erop staat. Der plasseerd dan nog ene een bericht die van tentigheid den dag zelve geen bericht meer kon plaatsen, zodanig dat ge zelf de overtollig geplaatste berichten niet meer kan verwijderenManza wrote:Diene mens ken ik niet hoor! Voor de duidelijkheidjägermeister wrote: Je moet doar voorn nie laten van reklam te maken hé. ' k wille ook in frans klapn wi als ik je tegen kom.
![]()
![]()
.
Ik heb me gisteren ook te pletter geamusseerd vanaf de eerste meters !!! Eerst een niet nader genoemd clublidopgehaald om 7u en dan richting France met taxi Danny. Het was een prachtige tocht waar wij bij ons alleen maar van kunnen dromen. Ondanks het feit dat het nat en vettig was, bleef het niet plakken aan de wielen zoals hier waardoor het zéér goed meeviel. Het was m'n eerste tocht aan die kanten en zeker en vast niet de laatsten. Enig nadeel is als je regelmatig dergelijke tochten rijdt dat je dan ook de verwachtingen langs hier (onterecht) wat hoger legt.
De laatste terril was voor mij de doodsteek. Ik ben dan ook volledig choco aangekomen maar heb 300% genoten van de tocht.
Ik ben wel 4u bezig geweest om onze 2 fietsen te kuisen ... maar dat hoort er bij zeker
Onderweg ook kennis gemaakt met Eva Pockelé ... een 21 jarige meid die der verdomme ook niet naast stampt! Knap! Ge moet daarvoor zo ver rijden om eens iemand te leren kennen![]()
Enfin ... om af te sluiten ... 't was mega ! De douches hebben wij omzeild door ons in het toilet een beetje te verfrissen. Mocht het een tocht langs hier zijn zonder douches ... dan was hij al in de grond geboord aan de lopende meter.