nicocorsa wrote:ben zondag de bloso route eerste maal gaan rijden .
kan maar zeggen wel een tof parcour .
heb de blauwe gereden ongeveer 32 km
dan half weg uitgebreid naar de zwarte . 12.7 km
deze vond ik het tofste de zwarte en het einde van de blauwe met de zalig single tracks . langs het kanaal en snelweg klaverblad .
over 2 weken ga ik de rode eens rijden .
had op en af huis fietsen 61 km gedaan
Lummen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Is deze route wat te doen na een fikse regenbui? Normaal gezien niet zoveel modder in die streek, toch?
- Rex007
- Mountainbiker
vandaag de blauwe en de rode lus samen gedaan, goed voor een 62 km + naar huis terug was een mooi tochtje van een 80 km.
Had een kleine opmerking naar degene die instaan voor het onderhoud van deze route. Op de blauwe lus heb je naar het einde toe een klein technisch stukje (waar nog een oude trap staat van ooit een vroegere veldcross vermoed ik). Daar staan de netels nu een meter hoog. Juist daartussen loopt dus het pad en dat is niet zo aangenaam als je daar tussen de netels moet doorrijden met een korte broek. Voor de rest een tof parcours dat heel goed uitgepeild is.
met vriendelijke groeten
Bart
Had een kleine opmerking naar degene die instaan voor het onderhoud van deze route. Op de blauwe lus heb je naar het einde toe een klein technisch stukje (waar nog een oude trap staat van ooit een vroegere veldcross vermoed ik). Daar staan de netels nu een meter hoog. Juist daartussen loopt dus het pad en dat is niet zo aangenaam als je daar tussen de netels moet doorrijden met een korte broek. Voor de rest een tof parcours dat heel goed uitgepeild is.
met vriendelijke groeten
Bart
- Rex007
- Mountainbiker
Vandaag nog maar is deze route gedaan.
Wil langs deze weg even de mensen bedanken die dit parcours onderhouden, was vandaag geweest en tov van vorige week was nu alles netjes gesnoeid , pijltjes goed zichtbaar terug, netels weggemaaid, zalig terug. Bedankt nogmaals aan degene die hun tijd hier insteken
Met vriendelijke groeten
Bart
Wil langs deze weg even de mensen bedanken die dit parcours onderhouden, was vandaag geweest en tov van vorige week was nu alles netjes gesnoeid , pijltjes goed zichtbaar terug, netels weggemaaid, zalig terug. Bedankt nogmaals aan degene die hun tijd hier insteken
Met vriendelijke groeten
Bart
- frits motaar
- Mountainbiker
Re: Lummen
Post by frits motaar »
dat was hier zo héKraura wrote:Hallo bikers van in en rond Lummen. Ik had gisteren mijn 'vast parcours' wat uitgebreid (start in Diest) en was richting Lummen gereden. Ik ben blijven doorrijden en toen ik aan de oprit in Lummen richting klaverblad kwam lag daar een mooi bosje, dacht eerst dat het privé was of bedrijventerrein, maar toen ik een vuilbak zag staan en wandelpaden ben ik erin gereden. Tot mijn grote verbazing, want blijkbaar is dit de grootste put/steile hellingen van de wijde omtrek die ik al tegengekomen ben! Heb daar zeker een uur in rondgespeeld! Weet iemand wat ik bedoel en hoe dit 'boske' genaamd is? Lagen ook veel sporen van moto's...