ben ik nu..

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

_alain_ wrote:
El Perro Diablo wrote:Best toch géén podiumfoto's posten op uwe facebook tijdens uw ziekteverlof.... :lol:
Net wel,
dan kan 'm gaan doppen en veel meer tijd over hebben om te doen wat je wil.
Alleen moet je die zeurders van den dop die je aan het werk willen zetten van je af kunnen houden :lol:
Als je zelf ontslag neemt kan je niet gaan doppen. Enkel als je ontslagen wordt heb je recht op een uitkering. En je moet minstens een jaar gewerkt hebben als ik me niet vergis.
Andere job zoeken en van zodra je iets gevonden hebt ontslag indienen lijkt me de zuiverste oplossing.

Effe rust en je komt er weer bovenop! Beetje zonlicht kan wonderen doen! 8)
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

ga naar het leger! daar word je betaald om te sporten. mijn schoonbroer doet dat ook. ge moet wel eerst ff door uw millitaire vorming en als dat gedaan is moet ge daar geen zak meer doen...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

kawa heeft toch een mooi leven zo te horen :-D
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

TomFeyaerts wrote:ga naar het leger! daar word je betaald om te sporten. mijn schoonbroer doet dat ook. ge moet wel eerst ff door uw millitaire vorming en als dat gedaan is moet ge daar geen zak meer doen...
Met die ingesteldheid moet je vooral binnen gaan ja... :roll:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Voor dat het hier uit de hand gaat lopen, smijt ik er een slotje op.
Locked