5de Herdermarathon - 19/05/12 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
K1
Mountainbiker

Post by K1 »

veldegemnaere wrote:zit het muziekbos in de 85 en 105km
Den diene waar ge voor de winter die lichte wielen van 2kg aan verkocht hebt komt ook rijden, see you!!
Black-Knight
Mountainbiker

Post by Black-Knight »

De Herdermarathon blijft het beste in de Regio West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Henegouwen, Noord-Frankrijk. Het Barcelona van de toertochten en het ideale streefdoel voor alle organisaties.
De organisatie is quasi professioneel en dit op alle afstanden. Ik rijd al enkele jaren de lange afstand en voegde er vorig jaar de optielus aan toe. Het moet gezegd: zelfs die lus was perfect uitgepijld en een duidelijke meerwaarde. Ook dit jaar heb ik communiefeesten, opendeurdagen en personeelsfeesten met harde hand van deze datum weggehouden. Ik ben dus weer van de partij.

Enige minpunt vorig jaar was de trage inschrijving bij het aanvangsuur. Ik lees dat de organisatie hier probeert aan te verhelpen door het aanvangsuur nog te vervroegen. Indien men de inschrijvingstafel voor de vergunningshouders nog eens kan ontdubbelen (meer scancomputers) dan moet een vlotte start weer helemaal mogelijk zijn. Alvast succes aan de organisatie!
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Vorig jaar de grootste afstand gereden, toch serieus mogen harken. Lus naar Koppenberg was er teveel aan, voor het beest hebben de benen de geest gegeven.

Op karakter naar Maarkedal mogen harken, maar na Taaienberg was 't ergste voorbij.

Wordt hoogstwaarschijnlijk de 105 km dit jaar - wegens knieletsel maar vanaf maart kunnen trainen. We zien nog. Zal ook een eerste deelname zijn dat het niet warm en poederdroog is. Of het moet nog veertien dagen zonnebrand zijn ;)
Peter#21
Mountainbiker

Post by Peter#21 »

Laat ons hopen dat we beter weer krijgen want anders zal het een loodzware editie worden..Ik hoop op een graad of 20 meer moet dat niet zijn...
coast rider
Mountainbiker

Post by coast rider »

Zit het Livierenbos behalve in de 125 ook in de 105 en 85 km? Ik wil dat toch niet missen.
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

En het blijft maar regenen...

Het zal zwemmen worden zeker in Maarkedal? #-o
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

is idd topper en uniek maar ook (te) groot aan het worden...

dit jaar jaartje overslaan wegens andere verplichtingen
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Hopelijk wordt de traditie van schitterend weer niet gebroken dit jaar...
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

ben benieuwd ,na 4zonnige editie's te rijden ,zou het dees jaar wel eens een 5de zware editie kunnen worden
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

t'Zou ook een zonnige en zware editie kunnen worden? 8) :-D
Voor mij zal het zeker een zware worden als ik kom,wegens gebrek aan km's.....op de fiets! :lol:
Liever hier bergop,waar het regenwater bergaf liep dan plat te rijden
waar het water overal in plassen blijft staan!
En de bossen hebben veel dorst nu met al die nieuwe blaadjes op de bomen!
Post Reply