Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

flaming_jakke wrote:
Dickie wrote: Dus 't wordt iig de rigid, hoe minder bewegende onderdelen, hoe beter
:lol: .
Hou nog wat bleke over he, want het zal later worden dan gewoonlijk!

SS ? :wink:
Was eerst aan't twijfelen, maar met die hm, de 36x18 én vooral mijn benen ga ik da beestje ook maar thuislaten.
Toch maar vitessen duss :oops:
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

DDT-STAS wrote:De chauffage-bikers van Londerzeel komen, naar jaarlijkse traditie, en met veel plezier ook afgezakt :P

@VaMalder : Vorige week uwen heten adem in mijne nek gevoeld en ben de laatste 5km 'zo dood als ne pier' binnengereden :drunk: hopelijk kan ik morgen uwen achterband wa bewonderen :wink: :wink:
Ik rijd morgen een thuisrit, op eigen terrein dus. De hellingen zijn hier iets minder lang dan in Lot. Er zijn wel km's genoeg om u terug kapot te rijden :)
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

present voor de 100 km 8-)
Voor alle zekerheid toch maar modderbandje terug gelegd achteraan...
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

is er aan elke bevoorrading fruit aanwezig voor de 100km?
(ivm glutenallergie)
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Huffy wrote:is er aan elke bevoorrading fruit aanwezig voor de 100km?
(ivm glutenallergie)
er is genoeg appelsien en banaan.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Streets wrote:
PsYchO66 wrote:Is er daar aan laarbeekbos iets interessant uit te pijlen met dit weer? Ik kan me echt niet voorstellen dat die hellingskes te rijden zijn nu.
Hopen op een beetje deftig weer op zondag zelf, dat we dat toch meehebben :-D
We vertrekken nu naar het laarbeek voor daar een track uit te dokteren.
vanachter de PC vermoed ik ook dat we niet aan de schuine hellingen gaan beginnen, maar verwacht uw deze avond aan een update.

streets
het Laarbeek is afgepijld. zoalw verwacht wordt het een laarbeek light met enkele nieuws tracks, dus toch nog de moeite.

Streets
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik hoop dat het wat te doen zal zijn, want hier in de regio is er vandaag zo'n 20L gevallen, en tis nog altijd bezig...
Mn verstand zegt dak beter zou binnenblijven, maar de bike snakt voor offroad onder de wielen te krijgen :P
Ixxel
Mountainbiker

Post by Ixxel »

uncle sam wrote:Ik hoop dat het wat te doen zal zijn, want hier in de regio is er vandaag zo'n 20L gevallen, en tis nog altijd bezig...
Mn verstand zegt dak beter zou binnenblijven, maar de bike snakt voor offroad onder de wielen te krijgen :P
Ik ben van Opwijk en t is hier de ganse dag droog gebleven. Buiten een uurke geleden een mini buitje. :-)
geci2002
Mountainbiker

Post by geci2002 »

Kben voor alle zekerheid toch ook een Nobby Nic gestoken [-o<
Deze keer gaan ze mij ni liggen hebben.
Het gaat een warme, zweterige rit worden denk ik :bounce: :bounce:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Het heeft hier inderdaad even geregend. Maar de grond neemt het snel op. Geen probleem dus als er zondag zelf geen regen meer valt. Fingers crossed.

Ik blijf wel een band met genoeg profiel aanraden. Niet moeten afstappen is gewoon meer fun.

Laarbeek ligt goed, de te gladde stukken zitten er niet in.

Aan de mensen die de lange afstanden willen rijden (100 en 90): als je het rond het einde niet meer ziet zitten, kan je best na bevoorrading 4 langs de steenweg terugrijden. Zo kan je een lus van 10 a 15km afsnijden.

Mojo
Post Reply