Zo herkenbaar. Ik heb in het verleden ook 12 1/2 jaar competitie gekombineerd met het werk in een auto garage. De eerste jaren ging het wel goed maar de laatste jaren staan de uurlonen zo onder druk dat de werkgevers soms met hun handen in hun eigen haar zitten en dit op jou afreageren.
Of ik zou kiezen voor rustiger werk wat je goed kunt kombineren met sport of je volledig op je nieuwe baan richten en het sporten flink gaan minderen. Wij competitie sporters willen altijd het beste uit ons zelf halen. Dus in de sport of op het werk willen we het onderste uit de kan.
Zelf heb ik jaren op een lagere functie gewerkt waardoor ik wel wat minder inkomen en minder stress had waardoor ik toch veel tijd heb kunnen besteden aan sport. Kortom nu bewuste keuzes maken en later na je active sport carierre een paar stappen hoger zetten in het berdrijfs leven. Je leeft maar een keer en je bent maar een keer jong. Dus geniet ervan en maak keuzes voor jezelf en niet voor anderen!
Veel succes.
ben ik nu..
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Real Epic '89
- Mountainbiker
Post by Real Epic '89 »
heb gebeld naar de dokter,Montieken wrote:ne zak van ne baas dus, zo rap mogelijk afbollen bij zo'n mannen die verdienen geen g-werknemers, ma kzou toch oppassen als de dr je thuis geschreven heeft, en je gaat dan aan topsport doen tijdens ziekte periode, heeft je baas wel een sterk been om op te staan henuja zoek gewoon ander werk, en geef u ontslag. altijd leuk om dan uwe baas zenne kop te zien :)
ik mag het huis verlaten voor sport.
en m'n ontslag zelf geven mag ik niet doen van papa
maar m'n baas zal die wel zelf geven..
- Rollo
- Mountainbiker
kheb ook zo eens in een situatie gezeten... Veel te veel werk, alleen maar naar uw voeten krijgen, ...G_Heylen wrote:heb gebeld naar de dokter,Montieken wrote:ne zak van ne baas dus, zo rap mogelijk afbollen bij zo'n mannen die verdienen geen g-werknemers, ma kzou toch oppassen als de dr je thuis geschreven heeft, en je gaat dan aan topsport doen tijdens ziekte periode, heeft je baas wel een sterk been om op te staan henuja zoek gewoon ander werk, en geef u ontslag. altijd leuk om dan uwe baas zenne kop te zien :)
Alleen, ik heb nog doorgedaan tot het te laat was. Resultaat: 6 maanden thuis
De laatste 2 maanden ander werk gezocht en dan mijn ontslag gegeven.
Zelf idd geen ontslag nemen als je niets anders hebt, anders ook geen uitkering...
Succes!
Als het zo een kleine zelfstandige is dan gaat het hem misschien teveel kosten om u te ontslagen, dan blijft ge maar wachten... Uw lot in eigen handen nemen: Ander werk zoeken en dan uw ontslag geven. Met 19 jaar ben je veel te jong om te wachten op uw ontslag.G_Heylen wrote:heb gebeld naar de dokter,
Ik ken nog andere mensen die 10 jaar wachten op hun ontslag.
- Real Epic '89
- Mountainbiker
Post by Real Epic '89 »
_alain_ wrote:Dan ben je kompleet geschift bezig...Bunga wrote:Ik ken nog andere mensen die 10 jaar wachten op hun ontslag.
Dat is wel een generatie die nu ongeveer met pensioen gaat. Inderdaad keuzes maken en weer gelukkig worden. Het is maar werk!!!!
- Real Epic '89
- Mountainbiker
Post by Real Epic '89 »
_alain_ wrote:Dan ben je kompleet geschift bezig...Bunga wrote:Ik ken nog andere mensen die 10 jaar wachten op hun ontslag.
Dat is wel een generatie die nu ongeveer met pensioen gaat. Inderdaad keuzes maken en weer gelukkig worden. Het is maar werk!!!!
Ik denk dat een kleine zelfstandige u net eerder aan de deur gaat zetten als je wa regelmatig begint ziek te vieren of wa begint te slabakken op het werk...Bunga wrote:Als het zo een kleine zelfstandige is dan gaat het hem misschien teveel kosten om u te ontslagen, dan blijft ge maar wachten...
Die heeft z'n volk nodig he, da's anders dan bij zo'n grote firma waar ze niet op ne man meer of minder kijken.