Di 01/05/2012 Ieper :: Fronttoertocht-Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Brugse Racer
Mountainbiker

Post by Brugse Racer »

Man wat zou ik deze graag nog eens rijden, maar in de namiddag is het Club-Standard, voor mij ook niet te missen....
Misschien dat ik wel rond 06:30u vertrek vanuit Brugge om dan om 07:30u al te kunnen starten... 't zal wel maar voor de 65km zijn dan, maar ik heb dan op zijn minst toch gereden :P
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Staat van parcour na al die regenval??
Flashy
Mountainbiker

Post by Flashy »

Niet echt veel beweging é voor deze TT
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

voorbije weekend gans de rit gereden, parcours was in zeer goeie staat hoe het nu is na een helse hagelbui weet ik niet, zaterdag, zondag en maandag pijlen we uit. zullen dan op topic staat van parcours plaatsen, wat al bijna vaststaat is dat de beklimming onverhard bannenberg er niet zal inzitten, het moet droog zijn om deze te kunnen beklimmen, deze schuivers laten we eruit.
Weerbericht heeft voor zaterdag nog buien uit, nadien is de de kans op regen minder rond het Ieperse.
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

vandaag al 13l geregend in mijne hof staan er grote plassen
Flashy
Mountainbiker

Post by Flashy »

Parcour zal wel voll om zeep zijn dan (teveel water in te korte tijd) :-?
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Terug van heel stuk uitpijlen deze morgen, fiets thuis gelaten en auto genomen, morgen en maandag gaan we verder met pijltjes plaatsen. Voordeel met dit weer zullen ze niet rap verdwijnen of verdraaid zijn.
Heel wat water gekomen, maar in de heuvelzone zie ik niet zozeer een probleem, eerder de vlakke stukken blijft water altijd langer staan, ook gaan we heel drassige stukken zoals bij de fruitbomen eruit laten daar dit voor niemand fun is. Dinsdag zullen er zeker 14 goed werkende afspuitslangen klaarstaan om de fiets te reinigen, warme douches zullen ook voorzien zijn.

Weersverwachting Ieper deze week
zaterdag zondag maandag dinsdag
28/apr 29/apr 30/apr 1/mei
Min 10 °C 8 °C 8 °C 10 °C
Max 11 °C 16 °C 18 °C 17 °C
Zon 5% 15% 50% 45%
Neerslag 90% 85% 55% 40%
Windrichting NO NO NO
Kracht 5 4 3 3
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

ik kom quasi zeker af, maar ik vind het eengoed idee om weide-boomgaardstukken zoveel mogelijk eruit te halen, dat is toch maar opblazen en daar heeft niemand iets aan. Tot tonne!
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Tlukt me niet dinsdag. Nu, ben nog aan t twijfelen of ik Blosoroutes daar morgen ga rijden, hm's nodig met het oog op Waimes. Ik zal wss enkele stukken vh parcour aandoen, ik geef dan wel n update hier.
Gio007
Mountainbiker

Post by Gio007 »

Deze morgen wat gaan rijden in de streek van Zonnebeke wat dicht bij Ieper ligt. In de onverhard staan veel plassen en is de bovenste laag wel pap. Maar valt al bij al nog mee. Het klimwerk op onverhard zal natuurlijk iets anders zijn.
Post Reply