Aangezien hier wel wat mensen uit de buurt zitten, ik heb een nieuw onderwerp gepost op dit forum: Nieuwe MTB club in het Waasland.
Indien er iemand interesse heeft, laat iets weten !
Grtz
Post by BerggeitCasualFietser »
Post by BerggeitCasualFietser »
richting?Jakke1 wrote:Wij van "Den Blaan Tip" rijden elke donderdagavond een toerke van een 45 km. Al wie zin heeft mag gerust mee rijden. Wij vertrekken om 19u op den Dries in Sombeke.
beter richting waasmunster rijden, daar vind je de beste wegeltjesBerggeitCasualFietser wrote:gisteren toerke gedaan richting dendermonde vanuit elversele, zo naar hamme en grembergen meet de bedoeling beetje los te rijden, en aan de brug over schelde paar leuke stukjes gevonden, en langs de weg van dendermonde naar sint niklaas ook. Iemand die eens zin heeft om me langs kanten dendermonde beetje parcours te tonen vanuit de halve circel grembergen, dendermonde en moerzeke? liefst op een avond in de week...liefst deze keer geen stortbui...
idd, die klimmetjes in tielrode zijn ook wel de moeite, en de plaatselijke ronde rond het waesmeer is ook altijd mooi meegenomen :)nicom wrote:Ja inderdaad in Waasmunster, zijn leuke single tracks in de bossen, maar in tielrode en elversele liggen enkele leuke klimmetjes. Moeten dan maar eens afspreken om eens te gaan mtb, maar zal heel moeilijk zijn voor mij om savonds te gaan mtb. Wel zaterdag en zondag, maarja dan zijn het meestal tt.