Ik ga een dezer zeker eens naar vossem rijden om die route te vinden / te rijden.
Overijse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
Vilainpabeau
- Mountainbiker
Post by Vilainpabeau »
ah? ik had al blauw pijltjes gezien in Jezus-Eik bij het uitrijden van het bos. Zijn er al gegevens over die route? Ik hoop maar dat het geen platte zonienwoud route is/wordt
Ik ga een dezer zeker eens naar vossem rijden om die route te vinden / te rijden.
-
joeke
- Mountainbiker
Hallo,
De pijltjes die je in het Zonïenwoud vindt nabij Jezus-Eik behoren toe aan de route van Tervuren.
Officieel is deze route nog niet geopend en ze is voor zover ik vernomen heb nog niet volledig bepijld. De verbindingen met Overijse - Huldenberg en Hoeilaart zijn nog niet gedaan.
U wordt verder op de hoogte gehouden.
Groetjes,
Joeke
De pijltjes die je in het Zonïenwoud vindt nabij Jezus-Eik behoren toe aan de route van Tervuren.
Officieel is deze route nog niet geopend en ze is voor zover ik vernomen heb nog niet volledig bepijld. De verbindingen met Overijse - Huldenberg en Hoeilaart zijn nog niet gedaan.
U wordt verder op de hoogte gehouden.
Groetjes,
Joeke
-
Vilainpabeau
- Mountainbiker
Post by Vilainpabeau »
Hey,
De blauwe route tussen tervuren en jezus-eik heb ik dit WE gereden. Ze is volledig, maar is hier en daar (een beetje) strijdig met de verkeersborden (deel binnen de koninklijke schenking). Ik heb er ook een rode gezien in tervuren, maar die heb ik nog niet gedaan. (ze loopt een deeltje in tegengestelde richting in het bos net voor Tervuren)
Het parcours is soft. Niet zozeer modderig, maar wel glibberig door de harde en natte ondergrond...
De blauwe route tussen tervuren en jezus-eik heb ik dit WE gereden. Ze is volledig, maar is hier en daar (een beetje) strijdig met de verkeersborden (deel binnen de koninklijke schenking). Ik heb er ook een rode gezien in tervuren, maar die heb ik nog niet gedaan. (ze loopt een deeltje in tegengestelde richting in het bos net voor Tervuren)
Het parcours is soft. Niet zozeer modderig, maar wel glibberig door de harde en natte ondergrond...
-
joeke
- Mountainbiker
De blauwe is inderdaad niet de moeilijkste. Deze heeft ook de grootste aanpassingen gehad om de goedkeuringen te krijgen.Vilainpabeau wrote:Hey,
En ja, ook wij waren verschoten dat we die ene weg mochten gebruiken.
Rood (ondertussen nog gewijzigd) en groen zijn ook afgepijld.
-
joeke
- Mountainbiker
Hallo Lucky Iron,LuckyIron wrote:misschien nieuw en apart topic maken voor Tervuren bloso.
zouden de moderators dat hier kunnen en de berichten van hier splitsen naar dat nieuwe topic ???
Er is al een andere topic, maar ja ge moet het zien hé.
Op de topic van de Colombaroute van Kortenberg is er ook al info verschenen.
En succes met jullie TT komende zondag. Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn. Daar hebben anderen over beslist.
Groetjes,
Joeke
- CrazyCrank
- Mountainbiker
Post by CrazyCrank »
Net nog ff na de job de rode lus meegenomen. Perfecte uitgepijld en bijzonder goed berijdbaar nu het -nog- droog ligt. Voor mij een van de knapste Bloso's die ik al gereden heb: een aantal heerlijke afdalingen en pittige klimmetjes in een mooi landschap, veel afwisseling en dat slechts op 13km! Kijk al uit bij wat meer tijd om er de groene en blauwe lus aan te koppelen.