Misschien dat ik wel rond 06:30u vertrek vanuit Brugge om dan om 07:30u al te kunnen starten... 't zal wel maar voor de 65km zijn dan, maar ik heb dan op zijn minst toch gereden
Di 01/05/2012 Ieper :: Fronttoertocht-Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Brugse Racer
- Mountainbiker
Post by Brugse Racer »
Man wat zou ik deze graag nog eens rijden, maar in de namiddag is het Club-Standard, voor mij ook niet te missen....
Misschien dat ik wel rond 06:30u vertrek vanuit Brugge om dan om 07:30u al te kunnen starten... 't zal wel maar voor de 65km zijn dan, maar ik heb dan op zijn minst toch gereden
voorbije weekend gans de rit gereden, parcours was in zeer goeie staat hoe het nu is na een helse hagelbui weet ik niet, zaterdag, zondag en maandag pijlen we uit. zullen dan op topic staat van parcours plaatsen, wat al bijna vaststaat is dat de beklimming onverhard bannenberg er niet zal inzitten, het moet droog zijn om deze te kunnen beklimmen, deze schuivers laten we eruit.
Weerbericht heeft voor zaterdag nog buien uit, nadien is de de kans op regen minder rond het Ieperse.
Weerbericht heeft voor zaterdag nog buien uit, nadien is de de kans op regen minder rond het Ieperse.
Terug van heel stuk uitpijlen deze morgen, fiets thuis gelaten en auto genomen, morgen en maandag gaan we verder met pijltjes plaatsen. Voordeel met dit weer zullen ze niet rap verdwijnen of verdraaid zijn.
Heel wat water gekomen, maar in de heuvelzone zie ik niet zozeer een probleem, eerder de vlakke stukken blijft water altijd langer staan, ook gaan we heel drassige stukken zoals bij de fruitbomen eruit laten daar dit voor niemand fun is. Dinsdag zullen er zeker 14 goed werkende afspuitslangen klaarstaan om de fiets te reinigen, warme douches zullen ook voorzien zijn.
Weersverwachting Ieper deze week
zaterdag zondag maandag dinsdag
28/apr 29/apr 30/apr 1/mei
Min 10 °C 8 °C 8 °C 10 °C
Max 11 °C 16 °C 18 °C 17 °C
Zon 5% 15% 50% 45%
Neerslag 90% 85% 55% 40%
Windrichting NO NO NO
Kracht 5 4 3 3
Heel wat water gekomen, maar in de heuvelzone zie ik niet zozeer een probleem, eerder de vlakke stukken blijft water altijd langer staan, ook gaan we heel drassige stukken zoals bij de fruitbomen eruit laten daar dit voor niemand fun is. Dinsdag zullen er zeker 14 goed werkende afspuitslangen klaarstaan om de fiets te reinigen, warme douches zullen ook voorzien zijn.
Weersverwachting Ieper deze week
zaterdag zondag maandag dinsdag
28/apr 29/apr 30/apr 1/mei
Min 10 °C 8 °C 8 °C 10 °C
Max 11 °C 16 °C 18 °C 17 °C
Zon 5% 15% 50% 45%
Neerslag 90% 85% 55% 40%
Windrichting NO NO NO
Kracht 5 4 3 3