Iemand ervaring met deze tocht?
http://www.mullerthalcycling.com/mill-man-trail-2012-f/
40 - 70 - 100km
met 800 - 1422 - 2200 hm
Zo 22/04/2012 Echternach :: Mill-Man-Trail
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
suckyclimber
- Mountainbiker
echternach
Post by suckyclimber »
Heb geen ervaring met deze tocht zelf, maar mijn zus woont in echternach en ben al verschillende keren daar gaan biken en dit is een van de mooiste plaatsen waar ik al ben gaan fietsen. ik volg dan het Muller trail genoemd naar het mullerthal waarin echternach gelegen is, dit is ook wel bekend als klein zwitserland en dat is zeker niet gelogen. veel zandsteen rotsformaties, héél veel technische singletracks(als ge hier nie af en toe moet hike-biken zijt ge een beest ofwel K Belay), zeer mooie vergezichten,rivierkes, watervallen, kloven, kortom alles wa uw mtb- hartje verlangt!De start is aan de jeugdherberg die aan het meer van echternach ligt waar trouwens ook een mini bikeparkske(lees: dirt track/pump track) geopend is dit jaar, klein maar wel dikke fun als het droog is. Deze herberg is trouwens uitgeroepen tot mooiste van europa dus als ge er tegenaan ziet van zoveel Km te rijden op één dag kunt ge al nie ver fout gaan door hier een kamerke te boeken.
Als ze nog maar de helft van het potentieel aanboren wa ze voor handen hebben voor deze tocht kunt ge nie echt fout gaan met hier naartoe te rijden, ben zelf ook sterk aant twijfelen om mijn zus nog eens een blitzbezoekske te brengen!Have fun en laat mij eens weten hoe het geweest is.
greetz
Als ze nog maar de helft van het potentieel aanboren wa ze voor handen hebben voor deze tocht kunt ge nie echt fout gaan met hier naartoe te rijden, ben zelf ook sterk aant twijfelen om mijn zus nog eens een blitzbezoekske te brengen!Have fun en laat mij eens weten hoe het geweest is.
greetz
-
Peter Robben
- Mountainbiker
Gps
Post by Peter Robben »
Heeft er iemand deze tocht op de Garmin opgenomen?
Kan je deze dan eventueel delen met mij ik zou ze graag ook willen rijden
Mvg Peter,
Kan je deze dan eventueel delen met mij ik zou ze graag ook willen rijden
Mvg Peter,