Ik heb vorige week een bericht geplaatst met de titel "Vakantiewoning nabij Vielsalm" ivm het vakantiehuis (van mijn schoonouders). Daar waren enkele bikers in geïntereseerd, maar ik kan dat topic niet meer terugvinden op het forum, noch een PB waarom dat bericht weg is.
Iemand van de admin's meer info daarover? Is dit een technische panne? Wat het bericht niet gepast?...
Waar is mijn topic naartoe? (Vakantiewoning nabij Vielsalm)
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- G-m@n.
- Mountainbiker
dat topic is van 2006blackie wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ht=#380844
"van geen kanten aan de regels voldeed"?
Sorry hoor, maar ik zie nergens deze "regels" (ik heb het nagekeken in de gebruikersregels en daar staat enkel iets over professionele verkopers/verhuurders).
Ik heb het bericht hier gezet omdat ik weet dat Vielsalm een populaire plek is om te biken & ik denk dat dit bericht voor mede bikers interessant is (was). Ik heb me niet in 2006 geregistreerd om hier nu reclame te komen maken.
Maar goed, als admin doen jullie je zin op het forum & als jullie vinden dat het niet op zijn plaats is mij goed. Een reply in het (aangepaste) topic of per PB had ik op prijs gesteld.
Stijn
Sorry hoor, maar ik zie nergens deze "regels" (ik heb het nagekeken in de gebruikersregels en daar staat enkel iets over professionele verkopers/verhuurders).
Ik heb het bericht hier gezet omdat ik weet dat Vielsalm een populaire plek is om te biken & ik denk dat dit bericht voor mede bikers interessant is (was). Ik heb me niet in 2006 geregistreerd om hier nu reclame te komen maken.
Maar goed, als admin doen jullie je zin op het forum & als jullie vinden dat het niet op zijn plaats is mij goed. Een reply in het (aangepaste) topic of per PB had ik op prijs gesteld.
Stijn