Zo 22/04/2012 Diksmuide :: 5de Brandweer Poldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
feverbiker
- Mountainbiker
- Sloebertje
- Mountainbiker
Gestart om ± 9u15 voor de 75 km en zowaar aangenaam verrast door het vernieuwd parcours
. De wind was inderdaad de grote tegenstander vandaag maar ik ben al blij dat we het droog
hebben gehouden.
Goed uitgepijld en mooie bevoorradingen, meer moet dat niet zijn voor een geslaagde zondagsrit. Tot volgend jaar.
Goed uitgepijld en mooie bevoorradingen, meer moet dat niet zijn voor een geslaagde zondagsrit. Tot volgend jaar.
- henkieboy
- Mountainbiker
proficiat aan pompierke en zijne crew.
genoten van dit ritje van begin tot eind.
Vertrokken vanuit klerken rond 10u en na 20km aangekomen aan de brandweer om mij nog vlug in te schrijven (als laatste denk ik want t'was al 11u gepasseerd)en na een babbelke met de drijvende motor achter dez mtb dan vlug richting woumen gefietset en na de ronde van het spaarbekken een paar nog nooit betreden paden op te gaan fietsen , waarvoor proficiat want t'is nie gemakkelijk om dezer dagen nog iets nieuws uit uwen mouw te schudden.
Dan richting jonkershove alwaar de bevoorrading was (die voldoende was) om dan richting pottebos te rijden .
Aan de splitsing nog efkes getwijfeld maar de verschrikkelijk donkere wolken deden me toch maar beslissen om de 55 te volgen en nog net voor een bui stond ik terug in mijn tuinhuis.
Bedankt gasten , k'heb mij goe geamuseerd

genoten van dit ritje van begin tot eind.
Vertrokken vanuit klerken rond 10u en na 20km aangekomen aan de brandweer om mij nog vlug in te schrijven (als laatste denk ik want t'was al 11u gepasseerd)en na een babbelke met de drijvende motor achter dez mtb dan vlug richting woumen gefietset en na de ronde van het spaarbekken een paar nog nooit betreden paden op te gaan fietsen , waarvoor proficiat want t'is nie gemakkelijk om dezer dagen nog iets nieuws uit uwen mouw te schudden.
Dan richting jonkershove alwaar de bevoorrading was (die voldoende was) om dan richting pottebos te rijden .
Aan de splitsing nog efkes getwijfeld maar de verschrikkelijk donkere wolken deden me toch maar beslissen om de 55 te volgen en nog net voor een bui stond ik terug in mijn tuinhuis.
Bedankt gasten , k'heb mij goe geamuseerd
-
feverbiker
- Mountainbiker
Post by feverbiker »
k'heb mij wok goe geamuseerd op de 55 ,ja de wind die wos nogal hard
parcour dik in orde
parcour dik in orde
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Vanmorgen vroeg het nest verlaten om samen met de clubgenoten: Med26 en Ndikn met de fiets naar de brandweerkazerne in Diksmuide te trekken. Eens ingeschreven met volle teugen vertrokken voor den groten toer. Zoals Hamateur reeds vermelde konden we genieten van een nieuw stukje te Merkem
. Voor mij was dit mijn derde deelname aan de brandweertocht, tevens een nattere editie maar zeker niet slechter
!!! Pompierke kennende weten we dat er in Diksmuide en omstreken geen enkele dreef links bleef liggen.
Tijdens den après verscheen ook Manza en Hamteur nog op het toneel.
Dan terug huiswaarts gekeerd met een 94km op de teller.
Pompierke en co. 't was dik in orde zoals altijd
.
Merci.
Tijdens den après verscheen ook Manza en Hamteur nog op het toneel.
Dan terug huiswaarts gekeerd met een 94km op de teller.
Pompierke en co. 't was dik in orde zoals altijd
Merci.
-
Den Steffie
- Mountainbiker
Post by Den Steffie »
Deze morgen een prachtige rit gereden, nietegenstaande de strakke wind die een duchtige tegenstander was, (aan de organisatie: er valt meer uit de streek te halen) ander was het in orde.