En aan U is het te zien dat gij daar nooit zult gerakenkennytuning wrote:En ik heb ook nog geen benz ...
![]()
T'is te zien da ge op Ugent zit
Merida Matts TFS 500
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Zo gaan we hier niet beginnen! Unief of geen unief iedereen is gelijk voor mij en elkeen benut zijn capiciteiten zoals hij ze heeft meegekregen. Bij mij is het toch maar om voor de rest van mijn leven in het warme gat van een koe te zitten met mijn arm
Bon nu laat ik de discussie voor wat het is, ook al is het heel verleidelijk op dit amusante topic te antwoorden
- MC Staf
- Mountainbiker
tuurlijk, voor mij ook, maar 'tis te zien daje aan ugent zit' is ook wel provocerend he..govaert wrote:Zo gaan we hier niet beginnen! Unief of geen unief iedereen is gelijk voor mij en elkeen benut zijn capiciteiten zoals hij ze heeft meegekregen.
Allé wieweet kom ik u nog tegen in het latere leven, ik studeer om te boeren :)
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Ik ga er één kopen , ik heb er nog geen...Dacuba wrote:hoe? Ik dacht da gij nen ouwen mercedes had?
-
Icebreaker
- Mountainbiker
Post by Icebreaker »
Uiteraard. Stempelen is zware arbeid ze!S k u l l wrote:Om dan vervolgens nooit meer te verkopen?kennytuning wrote:Ik ga er één kopen , ik heb er nog geen...
Aangezien je er dan (hoogstwaarschijnlijk) langer dan 27 uur hebt voor moeten werken..
Ik snap het nu helemaal niet meer hoor. Je ging de Scott van je stiefpa opbouwen met de onderdelen van de Merida. Hoe heeft de Scott van je stiefpa een emotionele waarde voor jou en hoe kan het dat jij daar voor gewerkt hebt?
Maar ondanks dat denk ik dat het gewoon een goed idee is. Neem de beste onderdelen van de 2 fietsen samen en bouw deze op het Scott frame van je stiefpa (wat 19 inch was toch?).
Maar ondanks dat denk ik dat het gewoon een goed idee is. Neem de beste onderdelen van de 2 fietsen samen en bouw deze op het Scott frame van je stiefpa (wat 19 inch was toch?).