Merida Matts TFS 500
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Je hebt de belangrijkste plot wending gemist denk ik, uit eindelijk bleek de 22" merida toch niet te groot te zijn aan de hand van de foto te zien. En nu gaat hij de 17,5" scott (die dan bijna niet anders kan dan te klein zijn) weer opbouwen.govaert wrote:Dat topic leest als zoete koek! Spijtig dak moet stoppen met lezen en wat moet beginnen blokken vandaag. Dit overtreft zelfs de zeffi met zijn 'snelle witte parts topic'. Ben daarjuist beginnen lezen van in het begin en toen was je al aan het neuten van een ombouw van merida naar scott die weliswaar perto is. Nu 60 pagina's verder ben je nog aan het azijn pissen dat het geen naam heeft. Bouw die scott op. Die gaat 10 keer vinniger en plezanter rijden, dan dien tank die je een koe te groot is.
Gaat hij het doen of gaat hij het niet doen? Kwestie van een beetje spanning in de soap te houden he
De laatste 30 pagina's ook op een rappeke doorgenomen. Alles wordt me hier opeens griezelig veel duidelijker. Onze kenny woont in Schellebelle en dat ligt dichtbij Smetlede. Daar waar zijn schoolvriend zijn vader sportbikes runt. Correct me if i'm wrong. Ik had wel verwacht dat onze kenny nen echte John zou geweest zijn aan zijn taalgebruik zou het niet gelegen hebben. Maar de stakker heeft zelfs nog geen beenhaar
De jongen vraagt al een 5 tal keer zelf om een slotje op dit topic, geef het hem!
Ps: 1 ding hoop ik wel. Dat als ik ga trainen, je mij niet van de baan rijd met uwe dikke mercedes benz

Ps: 1 ding hoop ik wel. Dat als ik ga trainen, je mij niet van de baan rijd met uwe dikke mercedes benz
- kennytuning
- Mountainbiker
Dit is de moeder aller samenvattingengovaert wrote:De laatste 30 pagina's ook op een rappeke doorgenomen. Alles wordt me hier opeens griezelig veel duidelijker. Onze kenny woont in Schellebelle en dat ligt dichtbij Smetlede. Daar waar zijn schoolvriend zijn vader sportbikes runt. Correct me if i'm wrong. Ik had wel verwacht dat onze kenny nen echte John zou geweest zijn aan zijn taalgebruik zou het niet gelegen hebben. Maar de stakker heeft zelfs nog geen beenhaarDe jongen vraagt al een 5 tal keer zelf om een slotje op dit topic, geef het hem!
Ps: 1 ding hoop ik wel. Dat als ik ga trainen, je mij niet van de baan rijd met uwe dikke mercedes benz![]()
Ik ben nog student aan de ugent voor iets hèPaulRush wrote:Dit is de moeder aller samenvattingengovaert wrote:De laatste 30 pagina's ook op een rappeke doorgenomen. Alles wordt me hier opeens griezelig veel duidelijker. Onze kenny woont in Schellebelle en dat ligt dichtbij Smetlede. Daar waar zijn schoolvriend zijn vader sportbikes runt. Correct me if i'm wrong. Ik had wel verwacht dat onze kenny nen echte John zou geweest zijn aan zijn taalgebruik zou het niet gelegen hebben. Maar de stakker heeft zelfs nog geen beenhaarDe jongen vraagt al een 5 tal keer zelf om een slotje op dit topic, geef het hem!
Ps: 1 ding hoop ik wel. Dat als ik ga trainen, je mij niet van de baan rijdt met uwe dikke mercedes benz![]()
.
@kennieken: Juist ik had nog niet in acht genomen dat u verhuisd was... Excuses
- kennytuning
- Mountainbiker