Merida Matts TFS 500

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Bij 100 pagina's zal je van scott of merida wel ene gratis krijgen.
GW
Mountainbiker

Post by GW »

govaert wrote:Dat topic leest als zoete koek! Spijtig dak moet stoppen met lezen en wat moet beginnen blokken vandaag. Dit overtreft zelfs de zeffi met zijn 'snelle witte parts topic'. Ben daarjuist beginnen lezen van in het begin en toen was je al aan het neuten van een ombouw van merida naar scott die weliswaar perto is :-D . Nu 60 pagina's verder ben je nog aan het azijn pissen dat het geen naam heeft. Bouw die scott op. Die gaat 10 keer vinniger en plezanter rijden, dan dien tank die je een koe te groot is.
Je hebt de belangrijkste plot wending gemist denk ik, uit eindelijk bleek de 22" merida toch niet te groot te zijn aan de hand van de foto te zien. En nu gaat hij de 17,5" scott (die dan bijna niet anders kan dan te klein zijn) weer opbouwen.

Gaat hij het doen of gaat hij het niet doen? Kwestie van een beetje spanning in de soap te houden he #-o
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Is heel dit topic nu serieus of is dit weer voor een bbq? In ieder geval met veel plezier dit topic eens doorgelezen...
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

endorfin wrote:Bij 100 pagina's zal je van scott of merida wel ene gratis krijgen.
Met wat geluk zit hij na het weekend aan 100 pagina's 8)
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Mss is die SCOTT een MERIDA met stickers van scott erop??? Of heb ik een foto gemist..... sh.t effen terugspoelen :lol:
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

De laatste 30 pagina's ook op een rappeke doorgenomen. Alles wordt me hier opeens griezelig veel duidelijker. Onze kenny woont in Schellebelle en dat ligt dichtbij Smetlede. Daar waar zijn schoolvriend zijn vader sportbikes runt. Correct me if i'm wrong. Ik had wel verwacht dat onze kenny nen echte John zou geweest zijn aan zijn taalgebruik zou het niet gelegen hebben. Maar de stakker heeft zelfs nog geen beenhaar :drunk: De jongen vraagt al een 5 tal keer zelf om een slotje op dit topic, geef het hem!

Ps: 1 ding hoop ik wel. Dat als ik ga trainen, je mij niet van de baan rijd met uwe dikke mercedes benz [-o< #-o
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Zou ik u even mogen melden dat ik in Appels woon ? #-o
PaulRush
Mountainbiker

Post by PaulRush »

govaert wrote:De laatste 30 pagina's ook op een rappeke doorgenomen. Alles wordt me hier opeens griezelig veel duidelijker. Onze kenny woont in Schellebelle en dat ligt dichtbij Smetlede. Daar waar zijn schoolvriend zijn vader sportbikes runt. Correct me if i'm wrong. Ik had wel verwacht dat onze kenny nen echte John zou geweest zijn aan zijn taalgebruik zou het niet gelegen hebben. Maar de stakker heeft zelfs nog geen beenhaar :drunk: De jongen vraagt al een 5 tal keer zelf om een slotje op dit topic, geef het hem!

Ps: 1 ding hoop ik wel. Dat als ik ga trainen, je mij niet van de baan rijd met uwe dikke mercedes benz [-o< #-o
Dit is de moeder aller samenvattingen =D> .
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

PaulRush wrote:
govaert wrote:De laatste 30 pagina's ook op een rappeke doorgenomen. Alles wordt me hier opeens griezelig veel duidelijker. Onze kenny woont in Schellebelle en dat ligt dichtbij Smetlede. Daar waar zijn schoolvriend zijn vader sportbikes runt. Correct me if i'm wrong. Ik had wel verwacht dat onze kenny nen echte John zou geweest zijn aan zijn taalgebruik zou het niet gelegen hebben. Maar de stakker heeft zelfs nog geen beenhaar :drunk: De jongen vraagt al een 5 tal keer zelf om een slotje op dit topic, geef het hem!

Ps: 1 ding hoop ik wel. Dat als ik ga trainen, je mij niet van de baan rijdt met uwe dikke mercedes benz [-o< #-o
Dit is de moeder aller samenvattingen =D> .
Ik ben nog student aan de ugent voor iets hè :-D . Samenvattingen maken is mijn hobby :oops:
@kennieken: Juist ik had nog niet in acht genomen dat u verhuisd was... Excuses
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

En ik heb ook nog geen benz ...
:roll:
T'is te zien da ge op Ugent zit #-o
Locked