Zo 22/04/2012 Haacht :: 14de MTBHA8 TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- peter-bastanie
- Mountainbiker
-
merida black&white
- Mountainbiker
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Benieuwd naar een lekker nieuw stuk uit je broekzak, Koppige???koppigaard wrote:Ik durf niet beweren dat de bikemogelijkheden in de streek mij minder kunnen verrassen dan wat ik wekelijks in mijn broekzakken terugvind, ben dus wel benieuwd naar die nieuwe stukken. Vorig jaar viel me deze zeker erg in de smaak.
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
fietsstalling is een pluspunt voor mijBumba wrote:Oh ja, dit jaar gaan we inderdaad een fietsenstalling organiseren ...
kan ik eens rustig blijven plakken
zonder constant naar mij fietske te moeten zien
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
De Hooiberg, enig stuk waar wat hm's kunnen worden gesprokkeld, wordt intussen in alle richtingen doorkruist. Daar zijn grenzen aan. De Dijledijk, goed om je gemiddelde op te krikken, begint op den duur ook te vervelen. Dus zal het afhangen van wat daar tussen aangedaan wordt. Afgezien van de Tongerlo. En dat benieuwt mij. Trouwens Astamoës, lang niet meer gezien. Waar hang jij uit heden ten dagen?Astamoës wrote:Benieuwd naar een lekker nieuw stuk uit je broekzak, Koppige???koppigaard wrote:Ik durf niet beweren dat de bikemogelijkheden in de streek mij minder kunnen verrassen dan wat ik wekelijks in mijn broekzakken terugvind, ben dus wel benieuwd naar die nieuwe stukken. Vorig jaar viel me deze zeker erg in de smaak.