en als ge er de ballen van kent laat het iemand doen, anders heb je 2 fietsen die niet rijden.....
Merida Matts TFS 500
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Hij moet het 1 keer leren he, en beter vroeg dan laat. Als hij binnen 10 jaar met ne nieuwe dure bike zou rijden moet hij er ook nie meer mee gaan experimenteren. Ik zeg doen,zeer leerrijk voor de toekomst. Als je wat zoekt vind je overal ook zeer duidelijke uitleg en filmpjes over.
Over het feit dat dit scott frame bijna niet anders dan te klein kan zijn voor jou heb ik me al eens uit gesproken. Maar jij moet doen wat je wenst te doen he,veel sucses ermee
Over het feit dat dit scott frame bijna niet anders dan te klein kan zijn voor jou heb ik me al eens uit gesproken. Maar jij moet doen wat je wenst te doen he,veel sucses ermee
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Eerst onderdelen zoeken!
Scott word mudbike denk ik
dus op zoek naar parts
Merida blijft zo
Scott word mudbike denk ik
dus op zoek naar parts
Merida blijft zo
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Nee
Scott word voor mee "in de moor en de sneeuw" en merida voor gewoon op normale dagen
Scott word voor mee "in de moor en de sneeuw" en merida voor gewoon op normale dagen
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Mja, ik heb al veel fietsen gehad maar men eerste oude trek 9800 frame hangt hier toch ook nog alijd in de Garage, kan dit ook niet weg doen.ReeVeS wrote:emotionele waarde ... hmz ... uw pas overleden hond ooit nog tegen die fiets gepist ofzo?
snap het niet echt ... mijn fietsen worden ook onderhouden ... maar emotionele waarde ...
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Gast...ReeVeS wrote:emotionele waarde ... hmz ... uw pas overleden hond ooit nog tegen die fiets gepist ofzo?
snap het niet echt ... mijn fietsen worden ook onderhouden ... maar emotionele waarde ...
1) kheb geen hond
2) ik heb lang voor die scott moeten sparen , want kheb 'm zelf moeten betalen
3) t'was mijn eerste MTB en dat is altijd iets speciaals