Di 01/05/2012 Ieper :: Fronttoertocht-Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den dirk
Mountainbiker

1/5/2012 Ieper;; Fronttoer Classic

Post by den dirk »

Fronttoer Classic1 mei 2012

Over een afwisselend parcours bieden we jullie 5 afstanden. nl. 25, 35, 63, 80, 100 km.

De tocht vertrekt vanuit garage Volvo Willaert. Er is een ruime parking, warme douches en in de werkplaats is een kantine ingericht voor de aprés-bike.

Om onderweg tijdig in de nodige suikers te voorzien, zijn er vier bevoorradingen op de langste afstand. Nadien zorgen we voor voldoende spuitslangen om je bike te reinigen.

Nieuw dit jaar zijn 2 mooie stukken bospad die aan het parcours hebben kunnen toe voegen, in totaal goed voor een kleine 3 km meer onverhard.

Meer info kun je terug vinden op http://www.frontbikers.be
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hoeveel hm liggen er te rapen op de 80 en de 100km.
Misschien komen we af vanuit het verre Wachtebeke!!
debiker
Mountainbiker

Re: 1/5/2012 Ieper;; Fronttoer Classic

Post by debiker »

den dirk wrote:Fronttoer Classic1 mei 2012

Over een afwisselend parcours bieden we jullie 5 afstanden. nl. 25, 35, 63, 80, 100 km.

De tocht vertrekt vanuit garage Volvo Willaert. Er is een ruime parking, warme douches en in de werkplaats is een kantine ingericht voor de aprés-bike.

Om onderweg tijdig in de nodige suikers te voorzien, zijn er vier bevoorradingen op de langste afstand. Nadien zorgen we voor voldoende spuitslangen om je bike te reinigen.

Nieuw dit jaar zijn 2 mooie stukken bospad die aan het parcours hebben kunnen toe voegen, in totaal goed voor een kleine 3 km meer onverhard.

lijkt me leuk om deze een mee te pikken !! zo enkel willen weten hoeveel bevoorradingen er zijn en op welke afstanden ? is goed om te weten of we iets extra moeten meenemen ! :wink:
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

den dirk wrote:
de link "parcours" werkt ( nog?) niet #-o
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Op de 25 en 35km is er 1 bevoorrading, voor de 63km voorzien we 2 bevoorradingen, de 80km heeft er 3 en de 100km kan 4 maal bijtanken.
Ieder jaar voorzien we een uitgebreide bevoorradingsposten met diverse versnapperingen sportdrank en fruit (sinaasappel en bananen) wat tuurlijk niet wegneemt om persoonlijk iets in je zakken te hebben tijdens de tocht.

Dit weekend rijden we gans de toer met gps en na het weekend zal ik exacte informatie kunnen geven betreffend hoogtemeters en parcours op onze site plaatsen, maar voor de 100km beloof ik al dat dit er 1100 worden, de 80km zou rond de 900 zijn.

ben ook nog aan het zien hoe we kunnen werken met gps-files, als iemand er al ervaring mee heeft tijdens voorgaande tochten mag hij me beslist contacteren op frontbikers@skynet.be
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

den dirk wrote:Op de 25 en 35km is er 1 bevoorrading, voor de 63km voorzien we 2 bevoorradingen, de 80km heeft er 3 en de 100km kan 4 maal bijtanken.
Ieder jaar voorzien we een uitgebreide bevoorradingsposten met diverse versnapperingen sportdrank en fruit (sinaasappel en bananen) wat tuurlijk niet wegneemt om persoonlijk iets in je zakken te hebben tijdens de tocht.

Dit weekend rijden we gans de toer met gps en na het weekend zal ik exacte informatie kunnen geven betreffend hoogtemeters en parcours op onze site plaatsen, maar voor de 100km beloof ik al dat dit er 1100 worden, de 80km zou rond de 900 zijn.

ben ook nog aan het zien hoe we kunnen werken met gps-files, als iemand er al ervaring mee heeft tijdens voorgaande tochten mag hij me beslist contacteren op frontbikers@skynet.be
thanks voor de info over bevoorraading

pb gezonden in verband met gps-files :wink:
veldegemnaere
Mountainbiker

Post by veldegemnaere »

ik kom zeker af voor de volle 100km
een goeie training voor waimes 2 weken later
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

present!
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

hoogte grafieken zijn op de website geplaatst.

voor de 63 km zijn er 705 hoogtemeters, op de 80km krijg je er 1015 en als je 100 km rijdt heb je er 1415.

Voor wie de afstand 35 te kort vind en de afstand 63 te lang is zal op het einde van de tocht de keuze kunnen gemaakt worden om de rit 5km in te korten.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Bij deftig weer tekenen we present ..... voor de 80 of 100 te zien hoe de benen voelen na de 100 van de zondag er voor in Opwijk.
Post Reply