Gewoon laten afstempelen na de inschrijving is de boodschap.
Zo 22/04/2012 Haacht :: 14de MTBHA8 TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
schuppe wrote:ik weet dat er vorige jaren altijd een zeer nat stuk in lag (redelijk tegenh et einde aan!) zit dat er ook terug in? Het deed me daar altijd denken aan een mangrove
Naast da beekske net voor "den Tongel"???
-
Granville31
- Mountainbiker
parcours
Post by Granville31 »
Komen jullie in de buurt van Bertem en kan ik daar ergens inpikken? Betaal dan wel aan de start uiteraard. In tegenstelling tot de mannen van Velosport Herent heb ik geen goesting om den op en af te doen. LBL zal nog wel in de benen hangen....
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
welke richting rijden jullie uit ,ikzelf ben van putte kan ik ergens inpikken of moet ik best helemaal tot aan de inschrijving komen met de fiets 
- Bumba
- Mountainbiker
@ Granville31 : Neen, we komen niet in de buurt van Bertem. Onze filosofie omtrent toertochten is om zoveel mogelijk de eigen streek te benutten. Zo is er diversiteit en moedigen wij onze trackbouwers aan om steeds nieuwe paadjes te ontdekken/creeeren
M.a.w.,wij blijven in en rond Haacht.
@ Peter-bastanie : vanuit putte kan je best aanpikken ter hoogte van de Hansbrug op de grens Haacht/Keerbergen. Let wel , dit is op de 2de helft van het parkoers en je zal niet het nodige controlebandje hebben voor de gratis tongerlo.
@ Peter-bastanie : vanuit putte kan je best aanpikken ter hoogte van de Hansbrug op de grens Haacht/Keerbergen. Let wel , dit is op de 2de helft van het parkoers en je zal niet het nodige controlebandje hebben voor de gratis tongerlo.