Zo 22/04/2012 Haacht :: 14de MTBHA8 TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gorilha
Mountainbiker

Post by Gorilha »

Haacht maakt deel uit van de Gorilha Challenge, dus breng jullie stempelkaarten van Rillaar zeker mee om kans te maken op de prachtige prijzen!
Gewoon laten afstempelen na de inschrijving is de boodschap. =D>
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

ik weet dat er vorige jaren altijd een zeer nat stuk in lag (redelijk tegenh et einde aan!) zit dat er ook terug in? Het deed me daar altijd denken aan een mangrove :-?
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

schuppe wrote:ik weet dat er vorige jaren altijd een zeer nat stuk in lag (redelijk tegenh et einde aan!) zit dat er ook terug in? Het deed me daar altijd denken aan een mangrove :-?

Naast da beekske net voor "den Tongel"???
Thomas96
Mountainbiker

Post by Thomas96 »

schuppe wrote:ik weet dat er vorige jaren altijd een zeer nat stuk in lag (redelijk tegenh et einde aan!) zit dat er ook terug in? Het deed me daar altijd denken aan een mangrove :-?
ja zit er ook in :wink: :-D
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

sasbikers humbeek ook present, al is't maar voor den gratische Tongerlo

ps: wel altijd leuk om eens te bollen bij jullie =D> :roll:
redben
Mountainbiker

Post by redben »

Velosport Herent komt ook af met delegatie. Fietsje jheen en terug, goei training. Al mag het nu stillekes aan beginne stoppen met regenen. :-)
Tot Zondag!!
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Gorilha wrote:Haacht maakt deel uit van de Gorilha Challenge, dus breng jullie stempelkaarten van Rillaar zeker mee om kans te maken op de prachtige prijzen!
Gewoon laten afstempelen na de inschrijving is de boodschap. =D>
Ik zorg dat de stempels op hun plaats komen, echte Gorilha's zien we zondag
Granville31
Mountainbiker

parcours

Post by Granville31 »

Komen jullie in de buurt van Bertem en kan ik daar ergens inpikken? Betaal dan wel aan de start uiteraard. In tegenstelling tot de mannen van Velosport Herent heb ik geen goesting om den op en af te doen. LBL zal nog wel in de benen hangen....
peter-bastanie
Mountainbiker

Post by peter-bastanie »

welke richting rijden jullie uit ,ikzelf ben van putte kan ik ergens inpikken of moet ik best helemaal tot aan de inschrijving komen met de fiets 8)
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

@ Granville31 : Neen, we komen niet in de buurt van Bertem. Onze filosofie omtrent toertochten is om zoveel mogelijk de eigen streek te benutten. Zo is er diversiteit en moedigen wij onze trackbouwers aan om steeds nieuwe paadjes te ontdekken/creeeren :lol: M.a.w.,wij blijven in en rond Haacht.

@ Peter-bastanie : vanuit putte kan je best aanpikken ter hoogte van de Hansbrug op de grens Haacht/Keerbergen. Let wel , dit is op de 2de helft van het parkoers en je zal niet het nodige controlebandje hebben voor de gratis tongerlo. :drunk:
Post Reply