La trace d'Hez te Tangissart 15-04-2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Yep da zal het wel zijn . By the way ook sterk gereden 1e junior =D>
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Had vanaf het bordje 35 km helemaal alleen gereden tot het einde en dan die wind in die velden pppffff .
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Remmenlos wrote:Had vanaf het bordje 35 km helemaal alleen gereden tot het einde en dan die wind in die velden pppffff .
Was jij niet diegene die me tot kalmte aanmaande toen ik me opjaagde op een klim waar het niet vooruit ging?
Terecht trouwens, maar alles wat kon verkeerd lopen liep verkeerd tot dat moment :P
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Ja dat was ik ook :P . Ik weet dat er vaak klungelaars bijzijn maar ja da hoort er allemaal bij he. Ik probeer toch altijd nog wel een beetje de fun er in te houden. Opjagen gaat alleen je HF nog sneller kloppen :P
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Remmenlos wrote:Ja dat was ik ook :P . Ik weet dat er vaak klungelaars bijzijn maar ja da hoort er allemaal bij he. Ik probeer toch altijd nog wel een beetje de fun er in te houden. Opjagen gaat alleen je HF nog sneller kloppen :P
Je had helemaal gelijk hoor :-) Heb je meermaals proberen te volgen
maar het ging altijd net iets te snel, sterk gereden!
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Donavan wrote:
Remmenlos wrote:Ja dat was ik ook :P . Ik weet dat er vaak klungelaars bijzijn maar ja da hoort er allemaal bij he. Ik probeer toch altijd nog wel een beetje de fun er in te houden. Opjagen gaat alleen je HF nog sneller kloppen :P
Je had helemaal gelijk hoor :-) Heb je meermaals proberen te volgen
maar het ging altijd net iets te snel, sterk gereden!
Thx
rock racing
Mountainbiker

Post by rock racing »

Donavan wrote:
Remmenlos wrote:Had vanaf het bordje 35 km helemaal alleen gereden tot het einde en dan die wind in die velden pppffff .
Was jij niet diegene die me tot kalmte aanmaande toen ik me opjaagde op een klim waar het niet vooruit ging?
Terecht trouwens, maar alles wat kon verkeerd lopen liep verkeerd tot dat moment :P
dan weet je wat ik heb meegemaakt, 1ste klim off road, kettingbreuk :evil: , als laatste dan terug vertrokken en aan een onmogelijk inhaal poging begonnen (achter bikepartner ''remmenlos''aan), en ook serieus opgejaagd :evil: , pas na een goede 20km vlot beginnen doorrijden, dan ook nog eens mis gereden #-o , (samen met nog een deel ,ook kim saenen), en als kers op de taart na +- 55km bracket los gekomen en crank afgebroken!!
Dit was mijn vrijdag de 13de!!
uiteindelijk toch een trainingske gedaan en we weten dat de benen goed zitten.
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

rock racing wrote:
Donavan wrote:
dan weet je wat ik heb meegemaakt, 1ste klim off road, kettingbreuk :evil: , als laatste dan terug vertrokken en aan een onmogelijk inhaal poging begonnen (achter bikepartner ''remmenlos''aan), en ook serieus opgejaagd :evil: , pas na een goede 20km vlot beginnen doorrijden, dan ook nog eens mis gereden #-o , (samen met nog een deel ,ook kim saenen), en als kers op de taart na +- 55km bracket los gekomen en crank afgebroken!!
Dit was mijn vrijdag de 13de!!
uiteindelijk toch een trainingske gedaan en we weten dat de benen goed zitten.
Altijd een uitleg :evil: .....
Waar waart ge hahahahah ....... Kapot ja !!!!
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Remmenlos wrote:
Allé man,heeft hem weer moeten lossen :lol: en maar uitleggen en uitleggen #-o
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

BASSMAN wrote:
Remmenlos wrote:
Allé man,heeft hem weer moeten lossen :lol: en maar uitleggen en uitleggen #-o
neen materiaal-pech .... :roll:
Post Reply