La trace d'Hez te Tangissart 15-04-2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Was jij niet diegene die me tot kalmte aanmaande toen ik me opjaagde op een klim waar het niet vooruit ging?Remmenlos wrote:Had vanaf het bordje 35 km helemaal alleen gereden tot het einde en dan die wind in die velden pppffff .
Terecht trouwens, maar alles wat kon verkeerd lopen liep verkeerd tot dat moment
Je had helemaal gelijk hoorRemmenlos wrote:Ja dat was ik ook. Ik weet dat er vaak klungelaars bijzijn maar ja da hoort er allemaal bij he. Ik probeer toch altijd nog wel een beetje de fun er in te houden. Opjagen gaat alleen je HF nog sneller kloppen
maar het ging altijd net iets te snel, sterk gereden!
ThxDonavan wrote:Je had helemaal gelijk hoorRemmenlos wrote:Ja dat was ik ook. Ik weet dat er vaak klungelaars bijzijn maar ja da hoort er allemaal bij he. Ik probeer toch altijd nog wel een beetje de fun er in te houden. Opjagen gaat alleen je HF nog sneller kloppen
Heb je meermaals proberen te volgen
maar het ging altijd net iets te snel, sterk gereden!
-
rock racing
- Mountainbiker
Post by rock racing »
dan weet je wat ik heb meegemaakt, 1ste klim off road, kettingbreukDonavan wrote:Was jij niet diegene die me tot kalmte aanmaande toen ik me opjaagde op een klim waar het niet vooruit ging?Remmenlos wrote:Had vanaf het bordje 35 km helemaal alleen gereden tot het einde en dan die wind in die velden pppffff .
Terecht trouwens, maar alles wat kon verkeerd lopen liep verkeerd tot dat moment
Dit was mijn vrijdag de 13de!!
uiteindelijk toch een trainingske gedaan en we weten dat de benen goed zitten.
Altijd een uitlegrock racing wrote:dan weet je wat ik heb meegemaakt, 1ste klim off road, kettingbreukDonavan wrote:Was jij niet diegene die me tot kalmte aanmaande toen ik me opjaagde op een klim waar het niet vooruit ging?Remmenlos wrote:Had vanaf het bordje 35 km helemaal alleen gereden tot het einde en dan die wind in die velden pppffff .
Terecht trouwens, maar alles wat kon verkeerd lopen liep verkeerd tot dat moment, als laatste dan terug vertrokken en aan een onmogelijk inhaal poging begonnen (achter bikepartner ''remmenlos''aan), en ook serieus opgejaagd
, pas na een goede 20km vlot beginnen doorrijden, dan ook nog eens mis gereden
, (samen met nog een deel ,ook kim saenen), en als kers op de taart na +- 55km bracket los gekomen en crank afgebroken!!
Dit was mijn vrijdag de 13de!!
uiteindelijk toch een trainingske gedaan en we weten dat de benen goed zitten.
Waar waart ge hahahahah ....... Kapot ja !!!!