Zo 22/04/2012 Diksmuide :: 5de Brandweer Poldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
boegel
Mountainbiker

Post by boegel »

Pompierke wrote:Pijltjes zijn wit met een geel/zwarte top en worden waarschijnlijk zondagnamiddag geplaatst.
Ik hoop dat je bedoelt zaterdagnamiddag, anders gaan er veel MTBers verkeerd rijden. :lol:

Wij komen ook af, voor de korte rit wellicht, Ben benieuwd...
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Vandaag verder uitgepijld en het parkoer ligt er kurkdroog bij #-o , gisteren nog een extra privéstukje op de kop kunnen tikken in de regio Houthulst. Pottebos en het domein van Vrybosplant zijn afgewerkt.
Op de langste afstand hebben we ongeveer 240 hm.

Grtzz

Pompierke
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

boegel wrote:
Pompierke wrote:Pijltjes zijn wit met een geel/zwarte top en worden waarschijnlijk zondagnamiddag geplaatst.
Ik hoop dat je bedoelt zaterdagnamiddag, anders gaan er veel MTBers verkeerd rijden. :lol:

Wij komen ook af, voor de korte rit wellicht, Ben benieuwd...
Heb het deze keer alcoholvrij gehouden :wink: :wink: , wil het jullie niet aandoen dat er teveel extra kilometers op de teller komen

Grtzz
moddereter
Mountainbiker

Post by moddereter »

Die wil ik nie mossen. Elk jaar super wat uit streek wordt gehaald. Ook al is het mijn huwelijksverjaardag.
Ik weet dat de parcoursbouwer hier weken aan werkt.
al elk jaar megereden en top. Bovendien veel parkeermogelijkheden bik start
theodoorke
Mountainbiker
Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Post by theodoorke »

Is het mogelijk om tegen zaterdag nog eens een update van het parcours te kennen... ik zou voor de zondag aanwezig zijn..

Alvast bedankt en veel succes !!!
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Deze namiddag verder uitpijlen en vanavond stand van zaken via nieuwe update :wink: .

Grtzz

Pompierke
theodoorke
Mountainbiker
Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Post by theodoorke »

Pompierke wrote:Deze namiddag verder uitpijlen en vanavond stand van zaken via nieuwe update :wink: .

Grtzz

Pompierke
Bedankt !!! ;)
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Voila net terug van een stukje pijlen en een vlaagje regen op mijn kop gehad #-o . Deze namiddag nog een goed overleg gehad met de verantwoordelijke van bos en groen over een mooi stukje bos in de regio Houthulst. Eén van de aanliggende grondeigenaars ligt nogal graag dwars :cry: :cry: , waardoor we een alternatieve routen dienen te gebruiken die de goedkeuring meekrijgt van bos en groen.
Voor de rest vandaag een 2-tal liter regen te verwerken gekregen maar de bodem kan nog redelijk veel aan :bounce: :bounce:

Grtzz

Pompierke
pinzart
Mountainbiker

Post by pinzart »

Ik ben zondag van de partij! :-)
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Voetje wrote:ik kom normaal voor de eerste keer af naar diksmuide.
wat mogen we verwachten van de 28 km.
zitten er tincnieke stroken in en zijn ze te doen voor een mindere stuurvardige persoon.
en welke dorpen paseren we over 28 km aub.
ik kom van zarren.
kan ik anders ergens in pikken op het parcour.
en welke pijlen zijn er dan aub.
zal dan betalen als ik passeer aan de start.
@voetje
De korte afstand loopt over Klerken, Esen, Vladslo en terug naar Diksmuide en omvat 3 technische zones. Deze zones zijn zeker te doen voor de minder stuurvaardigen onder jullie :wink: .
Als je van Zarren komt pik je best in tussen Zarren en Esen aan het Roggeveld, en neem links de steenstraat en aan het tweede kruispunt sla je rechts af en kun je de pijlen volgen, vandaar een kleine 2 km en je paseert de bevooorading

Grtzz

Pompierke
Post Reply