La trace d'Hez te Tangissart 15-04-2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

Iemand een idee of de chrono ook later gestart kan worden (dus niet in massa-start)?
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

eekhoorn wrote:Iemand een idee of de chrono ook later gestart kan worden (dus niet in massa-start)?
Dit vroeg ik mij ook al af .
Maar zelf denk ik het niet ,dit belet mij ook om af te komen .
8h starten wil zeggen dat je daar al om een uur of 7 moet zijn als je nog moet inschrijven .
Als ge dan nog een kleine 2h met de wagen moet .
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

Tis dat ja, liever een uurke later.
Ma soit, we zien het morgen wel, dan ist gewoon toertocht.
mol
Mountainbiker

Post by mol »

ik doe gewoon de toertocht,zie het ook niet zitten om zo vroeg daar te zijn...tis zondag hé #-o :lol:
switch87
Mountainbiker

Post by switch87 »

ik zie het ook niet echt zitten, ten laatste om 6 uur vertrekken thuis... maar ik heb me al ingeschreven en betaald voor chrono, dus toch maar even doorbijten morgen als de wekker veel te vroeg afgaat
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Amai dat was een zware maar leuke dag... Stond aan de startlijn en de prut zat nog in mijn ogen. van 8u tot 8u15 moeten wachten op de start... koude start dan maar, los op een klim #-o Maar dat hebben we der voor over want het parkoer dat daarop volgde was zeer leuk en uitdagend. Was zeer content dat ik terug binnen bolde want mijn benen waren leeg. Effe rondhangen en meer dan tevreden terug naar huis. Merci aan de organisatie was tot in de puntjes geregeld =D>
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

dit is er eentje om met rode stift volgend jaar weer in de agenda te plaatsen man het was een zware tocht maar heb mij geen minuut verveeld al het mooie van wat er te gebruiken was hebben ze in de strijd gegooid prima bevoorradingen, goed uitgepijld en chimay van de tap dat is top tot volgend jaar. :lol: :lol:
switch87
Mountainbiker

Post by switch87 »

eekhoorn wrote:Iemand een idee of de chrono ook later gestart kan worden (dus niet in massa-start)?
zijn er u mensen later met de chrono gestart? altijd interessant om te weten voor volgend jaar :wink:
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

neen 1 grote groepstart :bounce:
mtbwim
Mountainbiker

Post by mtbwim »

zijn er al ergen uitslagen te vinden?
Post Reply