bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Dr.Gonzo wrote:aanwezig! :wink:
mooi zo

genezen?
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Was dat maar waar...
Maandag 23/4 naar dokter terug, net NMR scan gedaan.
Kans bestaat op operatie aan de knie maar ik probeer positief te denken...
:wink:

Als het inderdaad kraakbeenletsel is, wacht een lange revalidatie. :(
geci2002
Mountainbiker

Is da vooral op techniek werken dat je daar doet?

Post by geci2002 »

BoXeR wrote:geen TT voor mij deze weekend, had graag Rillaar gereden, heb die vorig jaar ook gedaan, mooi tochtje (de langen afstand). De manager moet weg om 12u, dus .... ik ga wel wat in 't Kravaal spelen.
geci2002
Mountainbiker

Post by geci2002 »

In 't Kravaal werk je daar vooral op techniek? Waar en om hoe laat vertrek je?
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

ik vertrek rond 8u30 thuis denk ik, Opwijk centrum, met de Single Speed, gewoon rustig rijden, kan toch niet snel :lol: gewoon op souplesse overal oprijden

richting paddebroeken, ketteloo bos, en kravaal, moet om 11u30 binnen zijn.

:wink:
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

ahja Mojo, ik zal ne neuro storten he, est goe ?
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

BoXeR wrote:ahja Mojo, ik zal ne neuro storten he, est goe ?
Per toer? Yes!
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Op 29 april gaat onze jaarlijkse toertocht door vertrekkende vanuit Droeshout. Een klein overzichtje van al onze afstanden:

- 15km: de kidstoer maakt een kronkel langs het mooiste wat Opwijk te bieden heeft. Bedoelt voor de jeugd en tot -16 jaar rijd je bij ons gratis.
- 30 en 45km: deze tochten zijn ideaal voor de beginnende biker, van het vlakke Opwijk gaat het hoofdzakelijk naar het heuvelachtige Asse. De uitlopers van het Pajottenland zorgen al snel voor wat hoogtemeters (570hm op de 45km).
- 60 en 75km: ideaal voor de doorwinterde biker die al iets meer kilometers aankan. Wil je al het mooiste in één rit, dan is de 75km dé aanrader! Deze doet zowel het Boréboske als het Laarbeekbos aan, hier liggen de knapste singletracks van de streek. Naast Opwijk en Asse rijd je vooral door Relegem en Zellik, al snel goed voor 800 hoogtemeters.
- 90 en 100km: ook de marathonrijder komt bij ons aan zijn trekken. Naast al het mooie van de 75km nemen we jullie nog verder mee in de groene gordel rond Brussel. In Dilbeek kregen we uitzonderlijk toestemming om door enkele mooie natuurplekjes te rijden. Dit met enkele leuke technische verrassingen als resultaat. Dé uitdaging van de dag dus!

Tot zondag 29 april!

Mojo
www.strafinbergaf.be
Ixxel
Mountainbiker

Post by Ixxel »

ferm, kijk al naar komende zondag uit. Hopelijk stopt het nu met regenen anders zal die 100km die ik als doel had letterlijk int water vallen... :cry:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Ixxel wrote:ferm, kijk al naar komende zondag uit. Hopelijk stopt het nu met regenen anders zal die 100km die ik als doel had letterlijk int water vallen... :cry:
Bwah, zal wel meevallen. Het lag sowieso al redelijk droog. Juist Laarbeekbos kan een probleem geven omdat de ondergrond daar vol klei zit. Als het daar nat ligt, valt er bijna niet te rijden, toch de technische stukken niet. Enkel voor de kamikaze's dan 8)

Vanaf dinsdag beginnen we pijlen te hangen, we zullen dan wel zien.

Mojo
Post Reply