Za 14/04/2012 Lichtervelde :: Gilbert Desmet MTB Tour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
mooi parcours voor de streek, al begonnen de boereslagen op den duur wel lastig te worden. Vele keren éénmalige doorgang gezien, en enkele mooie stukjes, wat er ook op duidt dat er flink wat moeite gedaan wordt. De bevoorradingen waren rijkelijk voorzien, alleen jammer dat de eerste een beetje ver lag (35k), de 2e kwam dan op km50.
Het blijft een mooie tocht he. De 60 gereden deze morgen en ging goed. Twee puntjes misschien: de eerste bevoorrading lag redelijk ver en het gebrek aan een douche misschien. Men kan tegenwoordig zo'n douchespel huren. Dit moet passen in het budget natuurlijk.
Bevoorradingen super.
Zeker tot volgend jaar.
Bevoorradingen super.
Zeker tot volgend jaar.
- cosini biker
- Mountainbiker
Post by cosini biker »
prima tochtje voor de streek goed uitgepijld schone doortocht aan da kasteel omgeving ruddervoorde mag meer van da zijn bevoorrading was ok en den apres ook proficiat aan de mannen van lichtervelde
-
Coster9
- Mountainbiker
en vandaag ook.henkieboy wrote:???????????????? k'dacht dat em zaterdag was![]()
![]()
ik ben deze morgen ook gestart voor de 60km en heb een mooi tochtje gereden. de eerste bevoorrading mocht idd wat vroeger komen. ik had de fout gemaakt maar 1 drinkbus mee te pakken en wat spaarzaam om te springen met m'n water met het gevolg dat ik de helft van de rit gereden heb met verkrampte benen. ik was dan ook blij dat ik thuis was na 81km.
voor de rest leuke passage in het bos bij het kasteel, leuke singletracks tegen gekomen, goede bevoorradingen, degelijke afspuitinstallatie. we kunnen niet klagen.
- Sloebertje
- Mountainbiker
Post by Sloebertje »
Mooie toertocht met goede bepijling, bevoorradingen, afspuit enz... enkel jammer dat er geen douches waren.
Ik heb de 45km gereden en de bevoorradingen waren daar goed ingeplant. De eerste bevoorading was net na de splitsing 45-60 op 19km en de tweede was zo'n 15km later. Dus op de 45km geen problemen.
Ik heb de 45km gereden en de bevoorradingen waren daar goed ingeplant. De eerste bevoorading was net na de splitsing 45-60 op 19km en de tweede was zo'n 15km later. Dus op de 45km geen problemen.
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
Vrijdagavond ook nog eens een tochtje meegepikt, voor het eerst in 4 maanden
. Het parcour van 45km gevolgd en een mooie tocht voorgeschoteld gekregen. Brede dreven, enkele singletracks en enkele kleine bosjes... meer moet ik niet hebben voor mij te kunnen amuseren op de mtb.
Bedankt mensen van de wielrijdersbond Flandria, en tot volgend jaar!

Bedankt mensen van de wielrijdersbond Flandria, en tot volgend jaar!
Vandaag vrij onverwachts, iets over 14 uur, nog in Lichtervelde gearriveerd en er de 45 km - noodgedwongen in m'n eentje - volbracht. De wind speelde bijwijlen parten, maar als je'm in 't voordeel had, was 't verdomme bijzonder aangenaam.
De tocht was dik in orde wat mij betreft. Bedpijling met de Grinta-pijlen perfect, een goed bevoorradingske, en een parcours waar de nodige moeite in gestoken was, om geregeld wat eenmalige-privé stukken aanbieden.
In de slotkilometers nog een ferme bult voorgeschoteld gekregen, waar ik me toch nog even moest schrap zetten om boven te komen. En surtout : Bij de inschrijving, nog es Veeteepepeetje terug gezien. en dat was lààààng geleden.
Merci Lichtervelde, we hebben ons gejeund.
De tocht was dik in orde wat mij betreft. Bedpijling met de Grinta-pijlen perfect, een goed bevoorradingske, en een parcours waar de nodige moeite in gestoken was, om geregeld wat eenmalige-privé stukken aanbieden.
In de slotkilometers nog een ferme bult voorgeschoteld gekregen, waar ik me toch nog even moest schrap zetten om boven te komen. En surtout : Bij de inschrijving, nog es Veeteepepeetje terug gezien. en dat was lààààng geleden.
Merci Lichtervelde, we hebben ons gejeund.
- cube-rider
- Mountainbiker
Post by cube-rider »
Mooi en snel parcour.Je ziet dat de organisatie echt hun best hebben gedaan
.De tweede bevoorrading vond ik niet echt nodig op de 60km.,maar toch bedankt.Wat de douches betreft,vind ik de dag van vandaag niet kunnen
sorry.Liever besparen op de 2e bevoor.en douches huren.Maar voor de rest
.Als er douches zijn volgend jaar kom ik terug. 
- cube-rider
- Mountainbiker
Post by cube-rider »
Mooi en snel parcour.Je ziet dat de organisatie echt hun best hebben gedaan
.De tweede bevoorrading vond ik niet echt nodig op de 60km.,maar toch bedankt.Wat de douches betreft,vind ik de dag van vandaag niet kunnen
sorry.Liever besparen op de 2e bevoor.en douches huren.Maar voor de rest
.Als er douches zijn volgend jaar kom ik terug.